Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت «حامد نظرنیا» مدیرکل بازرسی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت نابهنگام مرحوم مغفور حامد نظرنیا مدیرکل بازرسی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی و همسر گرامیشان بر اثر سانحه تلخ رانندگی موجب تأسف و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن درگذشتگان، غفران و رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

گفتنی است، شامگاه یکشنبه مرحوم «حامد نظرنیا» مدیرکل بازرسی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی کشور در یک سانحه رانندگی درگذشت.

مرحوم نظرنیا به همراه خانواده خود عازم کربلای معلی و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی بود که در محور ملایر به همراه همسر و سه فرزندش دچار سانحه رانندگی شدند.

مدیرکل بازرسی منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی و همسر وی در این حادثه جان باختند و دو دختر و یک پسر آنها نیز به شدت آسیب دیده که هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بستری و تحت مداوا هستند.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی مدیرکل بازرسی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی حامد نظرنیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مؤمن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.
خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.
رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه‌ای

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی