Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی ۱۱ طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه جنوب استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: از محل این طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای یک هزار و ۴۸۳ اشتغال فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، "مسلم مروجی" عصر امروز ۲۲ مهرماه در کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان کرمان گفت: در سال گذشته در صدور مجوزها در این حوزه در جنوب استان کرمان، رشد خوبی نسبت به سال ۹۶ داشته‌ایم ضمن آنکه رشد ۴۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری در سال گذشته در حوزه صنعت را در جنوب استان کرمان تجربه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۴ پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری یک هزار ۷۶۱ میلیارد ریال در جنوب استان کرمان صادر شده که زمینه اشتغال ۲۶۲ نفر را فراهم خواهد کرد. همچنین ۳۰ جواز تاسیس در این بازه زمانی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال صادر که زمینه اشتغال ۶۳۵ نفر را فراهم می کند.

مروجی از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی ۱۱ طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه جنوب استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: از محل این طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای یک هزار و ۴۸۳ اشتغال فراهم می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی این سازمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: ۸۸ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در جنوب استان داشته‌ایم که در ۶ ماهه اول امسال ۱۴ طرح آن به‌بهره‌برداری رسیده است.

وی از اقدامات سازمان صمت جنوب استان در حوزه معدنی نیز سخن به میان آورد و گفت: در ۶ ماهه اول امسال یک پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری یک هزار ۶۰۰ میلیارد ریال و ۵ مجوز تاسیس صنایع معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۶۳ میلیارد ریال در جنوب استان کرمان صادر شده است.

مروجی با بیان این مطلب که در 6 ماهه اول امسال 11 جلسه کارگروه رفع موانع تولید در جنوب استان کرمان تشکیل شده که از 126 مصوبه این جلسات 83 مورد آن اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در 6 ماهه اول امسال 4 گواهی کشف نیز با سرمایه‌گذاری 178 میلیارد ریالی در این منطقه صادر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی جنوب استان کرمان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره روستا و عشایر  پایان ماه مبارک رمضان در منطقه رمون از توابع شهرستان جیرفت خبر داد که با همکاری امور عشایری برگزار خواهد  شد. 

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیرگذاری جامعه عشایری در سبد غذایی خانوارها و بازار تولید، فراهم کردن زمینه‌های برگزاری جشنواره‌ها را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر تولیدات و دستاوردهای این قشر دانست و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره عشایر و روستا پایان ماه مبارک رمضان در دهستان رمون برگزار خواهد شد .

وی از برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های محلی عشایر جنوب کرمان را از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره عشایر و روستا خبر داد که بصورت همزمان در دستور کار قرار دارند و اظهار کرد: جنوب استان کرمان دارای فرهنگ، آداب و رسوم و هنر منحصر به فرد است که جامعه عشایری و روستایی به عنوان پرچم داران خرده فرهنگ‌ها باید بیش از این در زنده نگه داشتن این مهم مورد حمایت قرار بگیرند تا به فراموشی سپرده نشوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برپایی غرفه‌های عرضه تولیدات و صنایع دستی عشایر و روستاییان را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در حاشیه جشنواره دایر خواهند بود و افزود: جشنواره بهترین فرصت برای عرضه تولیدات داخلی است و از آنجائی که رهبر معظم انقلاب در شعار سال به تولید اشاره جدی داشتند باید همگان عزم خود را برای حمایت از آنها بکار گیرند.

حسینی از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد که در همه صحنه‌ها همگام با ملت ایران اسلامی حضور داشته‌اند و گفت: جامعه عشایر و روستاییان در پشتیبانی در زمان جنگ مشارکت‌ داشتند ضمن اینکه شهدا، جانبازان و آزادگانی را به انقلاب تقدیم کردند.

وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی موفق از جامعه عشایری معرفی کرد که از دل سیاه چادرها قد کشید و لرزه بر کاخ سفید انداخت و گفت: سیاه چادر عشایر نماد صداقت، پاکی، وفاداری، کار و کوشش است که نمونه آن فرمانده شهید است که با گام‌های استوارش محور مقاومت را در حراست از ارزش‌ها و مرزها به یادگار گذاشت که همگان مدیون این قشر هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • شهربازی کرمان باسرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی بازگشایی شد
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند