Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:48:36 GMT

اجرای نمایش 61 هجری، 98 شمسی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۹۷۱

نمایش "۶۱هجری، ۹۸شمسی" با محوریت قیام عاشورا و اللخصوص پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در سالن مرکز همایش‌های تهران اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایش، این نمایش کاری از گروه هنری زیتون و به تهیه کنندگی محمد امین زاده و نویسندگی وکارگردانی صادق سلیمانی به صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایش ۷ بازیگر تئاتر فعال هستند که قرار است از تاریخ ۲۴،۲۵،۲۶،۲۷ مهرماه و ۱،۲،۳ آبان ماه راس ساعت ۲۱ در مرکز همایش‌های بین المللی تهران واقع در پونک خیابان عدل جنوبی اجرا شود.
بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از صادق سلیمانی، امید عباس زاده، محمد امین زاده، ترگل شایسته، هادی قربانی، زهرا محمدی و محیا ترابی می باشند.
طبق اعلام برگزارکنندگان درآمد حاصل از این اجرا صرف کودکان سرطانی خواهد شد.
علاقه مندان به دیدن این تئاتر از طریق سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com و همچنین شماره تماس 09035268509 برای رزرو بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایش 61 هجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، اثری است که از ۱۵ فروردین در تهران روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بهرام افشاری و تینو صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، از ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» تاکنون در تهران ۱۵۰ اجرا روی صحنه رفته است و در تور خارجی به دبی، آلمان، استرالیا و… سفر کرده است.

مدیر تولید: علی اکباتانی، مجری طرح اصفهان: مجید کاشی‌فروشان، مدیران اجرایی اصفهان: امیرحسین مزروعی، آرام یوسفی‌نیا، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، مدیر تبلیغات: آریان امیرخان، گرافیست: پیمان امدادی، عکاس: شهریار اکبریه، عکاس پوستر و متریال تبلیغات: کیارش مسیبی و مشاور رسانه‌ای علی کیهانی دیگر عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

کد خبر 6086560 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • نکوداشت مختومقلی فراغی در ۲۷ اردیبهشت
  • تقویم و اوقات شرعی دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق قم
  • سکه های تاریخی از اوایل قرن ۴ تا قرن ۸ هجری به موزه رضوی اهدا شد
  • سکه های تاریخی از اوایل قرن 4 تا قرن 8 هجری به موزه رضوی اهدا شد
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • تقویم و اوقات شرعی یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق قم
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس 
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت