Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ترکیب تیم ملی روئینگ مردان در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا ۱ تا ۵ آبان ماه در کره جنوبی برگزار خواهد شد.   تیم ملی روئینگ کشورمان نیز در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

بهمن نصیری از زنجان در روئینگ تکنفره سنگین وزن دراین مسابقات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملی پوشان کشورمان آخرین روز‌های تمرینی خود را در سد آیداغموش شهرستان میانه پشت سر می‌گذارند تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.     انتهای پیام/ر نصیری راهی رقابت‌های کره جنوبی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش و جوانان روئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.
تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک  ورزشکار در بخش مردان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک حضور دارد.
مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان 7 دقیقه و 4 ثانیه و 78 صدم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای نخستین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.
در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.


با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا