Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@22:16:57 GMT

چرا، ایتالیایی ها پیر نمی شوند!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۰۲۳

چرا، ایتالیایی ها پیر نمی شوند!

ساعت24-متخصصان تغذیه راز حفظ جوانی را در تغذیه درست با این مواد غذایی می دانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده در نشریه ایتالیایی Notizie Leccco ، متخصصان ایتالیایی باور دارند که تغذیه نقش خاصی در حفظ جوانی دارد.

ایتالیا در فهرست شهروندان با امید بالا به زندگی است. مردان در این کشور بطور متوسط ​​81 سال زندگی می کنند و زنان 85 ساله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان تصمیم گرفتند دلیل ماندگاری و سلامتی ایتالیایی ها را پیدا کنند. 

 

بر اساس این تحقیق مشخص شد که ساکنان این کشور مدیترانه ای به ویژه به کیفیت مواد غذایی خود حساس هستند. رژیم غذایی آنها سرشار از پروتئین ، ویتامین های A و C ، اسیدفولیک و آنتی اکسیدان ها است. علاوه بر این ، ساکنان بخش آپنین ایتالیا از الکل استفاده نمی کنند ، سیگار نمی کشند ، نوشابه شیرین و گازدار نمی نوشند و ترجیح می دهند مواد غذایی خود را از محصولات محلی تهیه کنند.

متخصصان تغذیه توصیه می کنند برای حفظ جوانی، در رژیم غذایی خود حداقل 1.1 گرم پروتئین قرار دهند که این امر باعث می شود توده عضلانی کافی بدن شما حفظ شود. علاوه بر این ، خوردن محصولات لبنی و همچنین سبزیجات و کاهو سرشار از اسید فولیک به طور روزانه، توصیه می شود.

کارشناسان خاطرنشان کردند که شما نباید از صبحانه غافل شویید. در صبح شما باید آب تازه گریپ فروت قرمز وجود داشته باشد و یک مشت کوچک آجیل میل کنید. این امر به بدن اجازه می دهد تا ویتامین C ، اسیدهای چرب امگا 3 ، کلسیم ، آنتی اکسیدان ها و نمک های معدنی را به طور لازم دریافت کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول تغذیه سالم در خانواده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغذیه مناسب مادران باردار در ماه رمضان (فیلم) طرز تهیه تغذیه سالم کنجدی برای بچه‌ها (فیلم) تغذیه مناسب خانم‌ های شاغل (فیلم)

دیگر خبرها

  • اصول تغذیه سالم در خانواده (فیلم)
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟
  • اصول تغذیه سالم در خانواده + فیلم
  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی