Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@11:01:19 GMT

عارف رئیس فراکسیون امید ماند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۱۰۵

ساعت24-نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید برای سال آخر مجلس دهم ابقا شدند، گفت: "محمدرضا عارف" برای بار چهارم ریاست فراکسیون امید را برعهده گرفت.

به گزارش خانه ملت، «قاسم میرزایی نیکو»  با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس برای اجلاسیه چهارم گفت: اعضای هیات رئیسه این فراکسیون برای سال آخر مجلس دهم ابقا شدند و  عارف برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم ریاست فراکسیون امید را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان داشت: محمدرضا تابش،  عبدالکریم حسین زاده،  مصطفی کواکبیان،  محمد فیضی،  رضا انصاری،  الیاس حضرتی،  غلامرضا تاجگردون و سیده فاطمه سعیدی به عنوان اعضای دیگر هیات رئیسه فراکسیون امید انتخاب شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رعد، رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان امروز (دوشنبه) اظهار کرد: برخلاف انتظار دشمنان، ایران پاسخی قاطع به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق داد. این پاسخ غافلگیرکننده بود و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها.

وی افزود: ایران به خوبی از حجم و قدرت سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی آگاه بود و می‌دانست که آن‌ها برای جلوگیری از هرگونه حمله موشکی به اهداف خود، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. به همین دلیل، ایران از تعداد زیادی پهپاد برای فریب و مشغول کردن سامانه‌های دفاع هوایی صهیونیست‌ها استفاده کرد.

رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان تأکید کرد: در همین حین، موشک‌های دقیق ایرانی به اهداف خود رسیدند و مأموریت خود را با موفقیت انجام دادند. آن‌ها به نقطه‌ای که باید می‌زدند، ضربه زدند و دشمن را به شدت شوکه کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود