Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اجتماعی گفت: فتنه های اخیر دشمن در عراق و ایران در آستانه اربعین حسینی نشانگر وحشت آنها از بزرگترین اجتماع مذهبی جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر علی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه جریان عربی_عبری_آمریکایی بداند راه حسین (ع) برای همیشه و تا ابد ادامه خواهد داشت اظهار کرد: فتنه های اخیر دشمن در عراق و ایران در آستانه اربعین حسینی ضمن اینکه نشانگر وحشت آنها از بزرگترین اجتماع مذهبی جهان است، در نهایت موجب برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد عظیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع انسان ها هر سال با شکوه تر برگزار می شود گفت: این رخداد عظیم مذهبی جهان نه تنها توسط رسانه های مدعی بی طرفی و آزادی بیان، سانسور یا تحریف می شود، بلکه همواره طی سالیان اخیر با شیطنت هایی همراه شده تا اصل این حرکت مخدوش شود.

فعال سیاسی_ اجتماعی با تاکید بر اینکه معتقدم پیگیری جریان عربی_عبری_آمریکایی برای ایجاد تفرقه و دو قطبی سازی بین مردم ایران و عراق تلاش می کند افزود: این تلاش جهت کاهش حضور عاشقان امام حسین (ع) است که هیچگاه نیز به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه نه سانسور رسانه ای و نه دلارهای آمریکایی هیچ یک یارای رویارویی در برابر عشق حسین (ع) را نخواهد داشت ادامه داد: هرچند رسانه های مطرح دنیا که کوچکترین رخداد مناقشه آمیزی درباه اسلام و مسلمانان را از نظر دور نمی دارند، به راحتی چشم بر روی این حرکت عظیم می بندند اما امسال براساس پیش بینی ها ۳۰ میلیون نفر در راهپیمایی وحدت آفرین اربعین شرکت خواهند کرد.

علیزاده در ادامه تصریح کرد: این یعنی تیر خلاصی بر قلب تمام جریاناتی که به هر طریقی سعی در کم رونقی این حرکت زیبای مذهبی_سیاسی دارند.

فعال سیاسی اجتماعی بقای اسلام را مدیون امام حسین(ع) دانست و گفت: فرهنگ شهادت طلبی و رویارویی با ظلم و یاری مظلوم به تاسی از حضرت سیدالشهدا موجب هراس دشنمان اسلام شده، به همین دلیل تمام توانشان را بکار می گیرند تا این فرهنگ را مخدوش سازند.

وی با بیان اینکه ایجاد ناامنی، دروغ پراکنی با نیت بدبینی ملت ایران و عراق و دلهره آفرینی برای عاشقان مکتب حضرت سیدالشهدا معنایی ندارد ابراز کرد: جز عجز دشمن در برابر عظمت امام حسین(ع) چیزی برای همگان نمایان نیست.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند پرچم امام حسین (ع) برای همیشه تاریخ در احتزاز خواهد بود و خط قرمز تمام شیعیان و حتی عاشقان حقیقیت در سایر ادیان امام حسین(ع) و راه و مکتبشان است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جزئیات پذیرش مقطع سطح عالی مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سال تحصیلی ۱۴۰۴_ ۱۴۰۳ بدین شرح است:

شرایط پذیرش:

اتمام پایه شش تا شهریور ۱۴۰۳

داشتن پرونده تحصیلی در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم

حداقل معدل ۱۹ در دروس مقدمات

قبولی در مصاحبه علمی و عمومی

تعهد به اشتعال تحصیلی تمام وقت

برای ثبت نام می توانید از یکی از این دو راه ذیل اقدام نمایید:

۱. ثبت نام در سامانه نجاح جهت شرکت در آزمون جامع و انتخاب مدرسه عالی امام حسین علیه السلام به عنوان اولویت.

۲. ارسال ریز نمرات دوره مقدمات و مدارک سوابق آموزشی، پژوهشی، عضویت در مرکز نخبگان و... از طریق لینک:
https://formafzar.com/form/axvic


زمان ثبت نام: تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳

پس از بررسی نتایج، در اولین فرصت با متقاضیانی که شرایط پذیرش را دارند جهت مصاحبه علمی و عمومی تماس گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تلفن: ۰۲۵۳۷۷۴۲۶۲۶

شماره ۰۹۱۹۳۴۹۳۹۴۰ (حاج آقا دارابی نیا معاون محترم علمی مدرسه)

آیدی ایتا: @mfih_Amoozesh

لینک صوت معرفی مجموعه:

https://b۲n.ir/m۸۰۴۹۰

هدف و چشم انداز و شیوه پذیرش

برنامه آموزشی

آموزش تکمیلی

فقه های تخصصی

برنامه ی پژوهشی

فعالیت های فرهنگی

آدرس: قم خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه ۲۲ (آمار) پلاک ۱۶، مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین (علیه السلام)

برای آشنایی با سیاست های آموزشی، پژوهشی مدرسه عالی امام حسین علیه السلام به سایت مدرسه مراجعه کنید.

www.mfih.ir
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ