Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نسبت به مصوبه شورای شهر کرج در مورد پرداخت ودیعه مسکن برای دو تن از مدیران استان آری البرز واکنش نشان داد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: بنده موضوع مصوبه رهن یا اجاره منزل برای پرسنل استانداری به وسیله شورای شهر را کار غیر‌قانونی می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای شهر کرج با لایحه اختصاص ودیعه مسکن 2 ‌مدیر‌ استانداری البرز موافقت کردپاسخ شورای شهر تهران به اعتراض فرمانداری به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتیمجادله لفظی محسن هاشمی و نظری در شورای شهر
 وی افزود: در این زمینه  پیگیری های لازم صورت خواهدگرفت. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم این مصوبه صحت نداشته باشد،بیان کرد:  مسؤلان  شورای شهر و شهرداری کرج بایستی برای تنویر افکار عمومی در این مورد توضیح دهند.

رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از میزان و مبلغ این مصوبه این کار دارای ایراد و اشکال است.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد