Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک نماینده مجلس در فضای مجازی چنین پستی منتشر کرد: سکوت مجامع‌بین‌المللی در مقابل تجاوز دولت ترکیه علیه مردم مظلوم کرد سوریه، به مثابه حمایت از این تخاصم است. تاریخ انتشار: 15:04 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۷۱۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بهروز نعمتی، نماینده مجلس در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:
سکوت مجامع‌بین‌المللی در مقابل تجاوز دولت ترکیه علیه مردم مظلوم کرد سوریه، به مثابه حمایت از این تخاصم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهروز نعمتی ترکیه سوریه جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است

رئیس جمهور ترکیه در دیدار با رهبر جنبش حماس گفت: کلید صلح پایدار در منطقه ایجاد دولت فلسطینی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه میزبان اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس و دیگر رهبران این جنبش از جمله خالد مشعل بود.

دیدار آنها در استانبول به مدت 2.5 ساعت به طول انجامید.

بر اساس بیانیه نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه، در این دیدار،  حمله رژیم صهیونیستی به غزه و وضعیت انسانی آن، کمکهای انسانی به غزه به صورت کافی و مستمر و ایجاد یک صلح عادلانه و پایدار در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

اردوغان با اشاره به تلاش های دیپلماتیک ترکیه برای توجه جامعه جهانی به ظلم روا شده علیه مردم فلسطین و لزوم پایان دادن هر چه سریعتر به وحشت به راه افتاده در غزه و آتش بس پایدار، اظهار داشت: اسرائیل حتماً یک روز تاوان ظلم علیه مردم فلسطین را خواهد داد. ترکیه در هر جایی قتل عام علیه مردم غزه را به گوش دنیا می رساند. کلید صلح پایدار در منطقه ایجاد دولت فلسطینی است.

وی با تاکید بر لزوم اتحاد همه فلسطینی ها، گفت: محکمترین پاسخ به اسرائیل از مسیر اتحاد فلسطینی هاست که باید آرمان و حقایق فلسطین را بیان کرد که افکار عمومی بین المللی را گمراه می کند.

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به کمکهای انسانی این کشور به مردم غزه اظهار داشت: تاکنون 45 هزار تن کمکهای انسانی به منطقه ارسال شده است. روابط تجاری با اسرائیل کاهش یافته است و یکسری تحریم ها علیه اسرائیل وضع شده است.

اردوغان همچنین در خصوص افزایش تنش بین اسرائیل و ایران نیز گفت: نباید به اسرائیل اجازه داد که از آنچه اتفاق افتاده برای خود جایگاهی پیدا کند. باید فعالیت هایی انجام داد که دوباره توجه را به غزه جلب کند.

وی به هنیه بابت شهادت فرزندان و نوه هایش در حملات رژیم اسرائیل تسلیت گفت.

در این دیدار، هاکان فیدان وزیر خارجه، ابراهیم کالین رئیس سازمان اطلاعات این کشور و مشاوران اردوغان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است
  • رئیس اسکودا: آمادگی نهاد وکالت برای همکاری با دولت در دو محور آموزشی و پژوهشی/ آماده دفاع از کشور در مجامع حقوقی بین‌المللی هستیم