Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@10:04:29 GMT

سقوط مردی از طبقه چهارم ساختمان از ترس حکم جلب

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۶۶۶

سقوط مردی از طبقه چهارم ساختمان از ترس حکم جلب

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز گذشته فردی به کلانتری 114 غیاثی مراجعه و درخواست کرد برای اجرای حکم جلب دریافتی اش یک مامور به آدرس متشاکی بفرستند.

با مراجعه مامور و شاکی به محل، متشاکی که باید 20 میلیون تومان دیه به دلیل ضرب و جرح به شاکی می داد با دیدن شاکی و مامور هیچ جوابی نداد تا اینکه مامور زنگ خانه مدیر ساختمان را زد و مدیر ساختمان نیز در را به روی مامور باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از باز شدن در ساختمان مامور و شاکی منزل متشاکی در طبقه چهارم مراجعه کردند و مشخص شد درب آکاردئونی با استفاده از دو قفل بسته شده است.

در ادامه مامور حدس زد که متشاکی قصد رفتن به پشت بام از طریق بالکن یا پنجره خانه را دارد اما وقتی به پایین ساختمان و کوچه نگاه انداخت متوجه شد متشاکی خودش را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کرده است.

سرهنگ واعظی رئیس کلانتری 114 غیاثی با اعلام اینکه علیرغم رسیدن موتور اورژانس و انجام احیای اولیه ، فرد مذکور فوت کرد از اعلام موضوع به بازپرس کشیک قتل خبر داد.

بنابراین گزارش، پرونده به داسرا ارسال و جسد نیز بنابر دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کلانتری 114 غیاثی سرهنگ واعظی رسیدن موتور اورژانس و انجام احیای اولیه بازپرس کشیک قتل سقوط سقوط از ساختمان مرگ مرد از ترس حکم جلب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرهنگ واعظی بازپرس کشیک قتل سقوط سقوط از ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات