Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:02:19 GMT

نامه استراماچونی به فتحی برای اخراج حاجیلو

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۶۶۹

نامه استراماچونی به فتحی برای اخراج حاجیلو

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال از مدیریت باشگاه درخواست کرد که مدیرروابط عمومی باشگاه در کنار

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی با ارسال نامه‌ای به امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال خواهان عدم حضور حامد حاجیلو در تمرینات و اطراف این تیم شده است.

گفته شده سرمربی ایتالیایی استقلال از عملکرد مدیر روابط عمومی این باشگاه ناراضی است و به همین دلیل از فتحی خواسته که حاجیلو در تمرینات و محل‌هایی که تیم حضور دارد، آفتابی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده از چندی پیش مدیر روابط عمومی استقلال در تمرینات حضور نداشته باشد.

حاجیلو با حفط مسئولیت، مدیر تشریفات باشگاه استقلال نیز است و شنیده می‌شود ماجرای عدم حضور بازیکن سنگالی طبق قانون سازمان لیگ، اتفاقات فرودگاه برای هروویه میلیچ بازیکن کروات فعلی استقلال، بحث تمدید ویزای کار برای سفر به کیش، اتفاقات داخل تیم و ... از جمله موارد ناراحتی استراماچونی بوده است، هر چند حاجیلو این موارد را نمی‌پذیرد.

برای پیگیری این موضوع با حاجیلو تماس گرفتیم و وی در این باره گفت: من این مسئله را به تازگی شنیده‌ام و پیگیری خواهم کرد تا ببینم ماجرا چیست. تا جایی که می‌دانم مسئولیت تیم برعهده استراماچونی و کارهایی اجرایی در اختیار مدیریت است. شاید سوء تفاهمی پیش آمده که باید با هم جلسه بگذاریم و صحبت کنیم.

وی در واکنش به اینکه شاید ماجرای بوکارمه و میلیچ باعث این اتفاق شده، گفت: اصلا چنین چیزی حقیقت ندارد و ذره‌ای به من ارتباط نداشت. شاید موضوع چیز دیگری باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن استقلال حامد حاجیلو امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند