Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@10:48:19 GMT

برخی دو یارانه می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۷۵۷

برخی دو یارانه می‌گیرند

 طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها یکصد و چهارمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی روز پنجشنبه (۲۵ مهرماه) انجام خواهد شد. همراه با پرداخت یارانه نقدی مهر ماه وضعیت کسانی که در شهریور ماه به دلیلی خارج از حذف پردرآمدها، یارانه نگرفته بودند نیز مشخص می‌شود.

ماجرا از این قرار است که در شهریور حذف یارانه نقدی براساس قانون بودجه امسال برای سه دهک بالای درآمدی آغاز شد و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد در مرحله اول حذف یارانه نقدی ۱۶۳ هزار خانوار که حدود ۷۰۰ هزار نفر هستند را به سازمان هدفمندی اعلام کرده و یارانه آنها پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در کنار این ۱۶۳ هزار خانوار یارانه تعداد دیگری واریز نشد که در بین آنها افراد نیازمندی وجود داشتند و نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

آن چه که سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این رابطه اعلام کرد از این حکایت داشت که عدم واریز به دلیل تکمیل نبودن اطلاعات بانکی و حساب آنها بوده است؛ به طوری که اگر قرار بر تغییر سرپرست خانوار به هر دلیلی از جمله فوت و بدسرپرستی باشد باید افراد به بانک مراجعه کرده و تغییر حساب دهند. بر این اساس در شهریور برخی خانوارها در زمان مشخص تغییر حساب نداده‌اند و فرایند آن انجام نشده است که یارانه به حسابشان واریز شود. از این رو یارانه برای آنها به دلیل مشخص نبودن وضعیت حساب واریز نشده و از مهرماه مجددا دریافت خواهند کرد.

اما دریافت اطلاعات تازه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد وضعیت کسانی که به این دلیل یارانه آنها در شهریور واریز نشده است نشان می‌دهد که تاکنون ۸۵ درصد این افراد برای تکمیل اطلاعات بانکی خود اقدام کرده و وضعیت آنها روشن شده است از این رو در مهر ماه در کنار یارانه این ماه، مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی که در شهریور برای آنها واریز نشده پرداخت می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یارانه سازمان هدفمندی یارانه ها رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟

به گزارش ایسنا، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه قابل برداشت شد.

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • به حساب این افراد پول واریز شد
  • یارانه دهک های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد
  • یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ واریز شد