Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:24:14 GMT

شفر: فوتبال ایران بشدت سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۷۷۹

سرمربی سابق استقلال در صحبت‌هایی عجیب، اظهارات تندی را علیه ایران به زبان آورد و خواستار تعلیق و تحریم فوتبال ایران شد. ناطقان: وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگویی تفصیلی با سایت آلمانی t-online درباره موضوعوعات زیادی درباره فوتبال ایران سخن گفته است. او درباره زنانی که در بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی رفتند، برخلاف تمام رسانه‌ها و مفسران داخلی و خارجی نظر عجیبی در این باره دارد: "این همان چیزی است که من از فیفا انتقاد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سری منشی‌های فدراسیون و چند زن به صورت گزینشی انتخاب می‌شوند و به جایگاه VIP اسکورت می‌شوند. این دقیقا همان اتفاقاتی است که سال قبل رخ داد. این اتفاقات هیچ چیز را تغییر نمی‌دهد".

وی در اظهارنظری عجیب گفت: "ناامید می‌شوم که بعد از این همه هجمه در اینستاگرام و رسانه‌ها، تازه فیفا به خودش آمده است. فیفا باید یک اولتیماتوم جدی به ایران بدهد. لیگ ایران نباید شروع می‌شد. فیفا باید اعلام می‌کرد که قانون باید اجرایی شود، در غیر این صورت باشگاه‌ها و تیم‌های ملی حق رقابت نخواهند داشت. بدون هیچ سازشی".

شفر در ادامه صحبت های خود مدعی شد: "فوتبال در ایران بسیار سیاسی است. بعضی از تیم‌ها یک حقوق اقلیتی و سیاسی خاصی دارند اگر در فوتبال درباره وزیر ورزش شعار دهید این یک اعتراض سیاسی است!".

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: "من و دیگر اعضای کادرفنی از باشگاه به دلیل اینکه 6 ماه حقوق ما را پرداخت نکرده است شکایت کردیم. این نحوه برخورد در کشورهای دیگر صورت تخلف دارد. متاسفانه مدیریت باشگاه با حکومت ارتباط نزدیکی دارد. اکنون اعتراض های زیادی علیه مدیریت باشگاه صورت گرفته است. من هنوز با بازیکنان سابق و اعضای کادر ایرانی خودم در ارتباط هستم و واقعا انسان‌های دوست داشتنی هستند".

او ادامه داد: هواداران استقلال بسیار به تیم خود علاقه دارند. اگر برنده می‌شدیم در خیابان‌ها ما را بوس می‌کردند و در صورت باخت اعتراض های زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود. در ایران نمی‌شود بازیکن و مربی استقلال و پرسپولیس باشید و در خیابان شما را نشناسند. بعد از قهرمانی در جام حذفی استقبال بزرگ و بی‌نظیری از تیم ما کردند. منبع: ایسنا برچسب ها: شفر ، فوتبال ایران ، سیاسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شفر فوتبال ایران سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!