Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:13:57 GMT

نظارت کاملی بر سرویس مدارس شیراز اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۹۱۶

نظارت کاملی بر سرویس مدارس شیراز اعمال می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز تاکید کرد که نظارت کاملی از سوی اداره نظارت و بازرسی این سازمان بر روند ارائه خدمات سرویس مدارس به لحاظ کمی و کیفی اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسعود حسن‌شاهی دوشنبه 22 مهر در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل تغییرات در ارائه خدمات سرویس مدارس و الزام رانندگان به ارائه یک سرویس در هر شیفت، خلل و ناهماهنگی مختصری در این زمینه ایجاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌شاهی با بیان اینکه مشکل ایجاد شده لاینحل نبود و برنامه ریزی برای جبران کمبود سرویس مدارس انجام شده است، گفت:  با تلاش سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز و سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش فارس مشکلات و کمبود سرویس مرتفع شده و در اسرع وقت سرویس دهی به مدارس به شکل منظم انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت همه جانبه و ایجاد امنیت در حمل و نقل دانش آموزان اضافه کرد: عوامل نظارت و بازرسی به صورت تمام وقت در دو شیفت مشغول کنترل و پیگیری امور مرتبط به سروییس های مدارس هستند.

حسن‌شاهی گفت : هیچ مشکلی در خصوص کمبود ظرفیت سرویس دهی به مدارس وجود ندارد و با ارایه گزارش ناظران سازمان و مسئولین اجرایی سرویس مدارس مستقر در مدارس شهر شیراز، سرویس‌های تقاضا شده بدون اتلاف وقت به مدارس معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: با توجه به رسالت و وظیفه ذاتی این سازمان، ارتقاء سطح کیفی خدمات سرویس مدارس در دستور کار قرار داشته و همواره یکی از اولویت‌ها است.

به گزارش ایسنا، پیش از این گزارش‌هایی از سوی مردم در خصوص کمبود سرویس در برخی مدارس شیراز مطرح شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرویس مدارس شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا