Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از اطلاعات سپاه به خاطر دستیگری روح‌اله زم سرشبکه کانال‌ معاند آمد نیوز تقدیر و تشکر کردند.

نمایندگان مجلس از سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری روح‌اله زم تقدیر کردند

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌اظهار داشت: بیانیه‌ای در جلسه علنی امروز مجلس تهیه شده است که طی آن نمایندگان مجلس از سازمان اطلاعات سپاه به خاطر دستگیری روح‌اله زم سرشبکه کانال معاند آمدنیوز تقدیر و تشکر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نامه که تاکنون به امضای حداکثری نمایندگان مجلس رسیده؛ همچنان در حال جمع‌آ‌وری امضا است. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس

مدیرکل صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت عملیات غرورآفرین و عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی کرد.

 در متن تقدیر صداوسیمای فارس از سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس آمده است: مردان میدان، قلب میلیون‌ها مردم آزاده را شاد کردید. عملیات ظفرمندانه «وعده صادق» که دفاعی مشروع در پاسخ به اقدامات شرارت آمیز رژیم جعلی صهیونیستی بود تعریفی نو از موازنه قدرت و بازدارندگی را به رخ جهانیان و دشمنان اسلام و ایران کشید.

ضمن ابراز شکر و سپاس فراوان از شما عزیزان جان برکف از خداوند متعال سلامتی و سرافرازی روزافزونتان را از صمیم قلب خواستاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • قدردانی صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس
  • قدردانی از درس عبرت سپاه به دشمنان ملت ایران
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»