Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کاظم آب پیکر» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود این میزان تسهیلات برای مقاوم‌سازی ۷۶ واحد مسکن روستایی اعطا شده که رقم آن برای هر واحد معادل ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی اظهارداشت : پرونده  ۱۴۵ واحد مسکونی روستایی به بانک ارسال شده و در مرحله انعقاد قرارداد برای دریافت تسهیلات هستند.

آب پیکر بیان کرد: امسال  ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی این شهرستان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت: این رقم در قالب تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت پنج درصد و ۱۵ ساله برای مقاوم سازی  واحدهای مسکونی فرسوده روستایی پرداخت می شود.

وی اظهارداشت: سهمیه خمین در بخش بهسازی مسکن روستایی امسال ۴۵۰ واحد است که در مرحله نخست سهمیه همکاری بانکها برای انعقاد قرارداد ۱۳۵ واحدمسکونی خوب بود اما در مرحله دوم روند انعقاد قرارداد برای ۲۴ واحد مسکونی با کندی همراه است و می طلبد تا قبل از رسیدن فصل سرما بانکها همکاری کنند.

آب پیکر افزود: در صورت مقاوم سازی هر مسکن روستایی و گرفتن پروانه پایان کار به مالکان انشعابات برق، گاز و آب واگذار می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت: ۳۰ درصد از منازل روستایی این شهرستان مقاوم سازی شده و بقیه واحدها نیازمند بهبود کیفی است.

آب پیکر افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی این شهرستان سه هزار و ۳۰۰ واحد مقاوم سازی شده است.

وی اظهار داشت: ۹ هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی این شهرستان باید تا افق سال ۱۴۰۰مقاوم سازی شود.

شهرستان خمین دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت با ۶۲ هزار و ۵۵ واحد ساختمانی است.

۶۰۱۲*۷۲۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین بنياد مسكن انقلاب اسلامی بازسازی منازل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود