Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،حامد عراقی مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون گفت: این مسابقه با حضور ۱۳۰۰ شرکت کننده در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی (بزرگسال) برگزار می‌شود که حدود یک سوم شرکت کنندگان در بخش دانش آموزی هستند.

او افزود: هدف از این مسابقه ایجاد چالشِ جذاب سخنرانی برای علاقه‌مندان به این حوزه است تا از این طریق بازدهی آموزش افزایش یافته و سطح کیفی مهارت سخنوری افراد تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی ادامه داد: شرکت کنندگان مسابقه، در کارگاه‌های رایگان آموزش و ارزیابی و در راستای بهبود فن بیان و سخنوری توسط اساتید و مربیان حوزه سخنوری و فن بیان آموزش دیده اند.

مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون خاطر نشان کرد: در این مسابقه شرکت کنندگان باید سخنرانی ۵ تا ۷ دقیقه‌ای ارائه دهند که پس از طی مراحل داوری اولیه ۱۰۰ سخنران برتر مسابقه تعیین خواهند شد بنابراین برای این افراد کلاس‌هایی برای آمادگی بیشتر در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانیداو افزود: پس از انجام داوری‌های نهایی از بین شرکت کنندگان، ۱۰ نفر در بخش بزرگسال و ۵ نفر در بخش دانش آموزی به فینال مسابقه راه پیدا کرده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته عراقی در مرحله نهایی مسابقه سخنرانی تریبون و در بخش دانشجویی، شرکت‌کنندگان باید در بخش‌های سخنرانی از قبل تعیین شده، بداهه‌گویی کلمات و بداهه گویی برروی اسلاید شرکت کنند تا در نهایت سه نفر برتر در بخش دانش آموزی و دانشجویی مشخص شوند.

انتهای پیام/

برگزاری هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید