Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه علم و ادب با اشاره به اینکه تبریز شهری صنعتی بوده و علی رغم وجود کارخانجات و شرکت‌های بزرگ در استان هیچ‌کس تمایلی برای تیمداری ندارد، گفت: به دلیل مشکل تراشی و آزار و اذیت‌هایی که برای بخش خصوصی به وجود می‌آید، هیچ‌کس حاضر نمی‌شود برای ورزش استان هزینه کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی باشگاه علم و ادب، اسماعیل بابازاده ضمن بیان مشکلات قرار گرفته بر سر راه تیم علم و ادب، اظهار کرد: به نظر می‌رسد برخی از ماندن تیم در استان خیلی ناراحتند و به همین خاطر هر روز به دنبال اذیت کردن من و باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خروج تیم فوتبال گسترش فولاد از استان در سال گذشته و همچنین تیم والیبال شهرداری تبریز در شرایط کنونی، نشان می‌دهد که بنده برخلاف نظر بعضی از دوستان عمل کرده‌ام و به همین خاطر به شدت ما را اذیت می‌کنند.

بابازاده از سکوت پیشکسوتان استان در مقابل این نوع رفتارها با تیم علم و ادب گلایه کرد و یادآور شد: اگر ما پا پیش نمی‌گذاشتیم تیم فوتبال شهرداری هم مثل والیبال به استانی دیگر واگذار می‌شد. پس چرا پیشکسوتان در مقابل کارشکنی‌های برخی از مسئولان واکنشی نشان نمی‌دهند.

وی در مورد انتقادات صورت گرفته از طرف خانواده والیبال به خاطر واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز به ارومیه گفت: پیشنهاد می‌کنم به جای مصاحبه و انتقاد کردن در فضای مجازی، دست به اقدامی بزنند، زورشان را روی هم بگذارند و اجازه ندهند برخی‌ها با خروج تیم به اهدافشان برسند.

بابازاده در رابطه با اینکه هیئت فوتبال استان از ارسال مبایعه‌نامه به فدراسیون امتناع کرده و نمی‌گذارد انتقال امتیاز تیم فوتبال علم و ادب صورت بگیرد، گفت: نامه‌ای را به فدراسیون ارسال کردیم و صراحتاً اعلام کردیم که اگر این هفته تغییر نام صورت نگیرد در ادامه مسابقات حاضر نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز افزود: علی‌رغم اینکه هشت هفته از خرید تیم می‌گذرد و بیش از یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده، به دلیل اینکه تغییر نام صورت نگرفته و لیست تیم از بازیکنان سال گذشته شهرداری پر بوده، نه اجازه اضافه کردن بازیکن داریم و نه می‌توانیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم. به همین دلیل تیم هر هفته با شکست بدرقه می‌شود. نمی‌دانیم برخی‌ها از باخت تیم چه سودی می‌برند که نمی‌گذارند این مشکلات حل شود.

وی در پایان گفت: اگر حفظ تیم در استان آقایان را اذیت می‌کند، ما این هفته بازی نمی‌کنیم که به آرزوی دیرین‌شان برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند

مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، نتوانند به حج مشرف شوند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد. وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد. آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج ابراز کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند. وی فلسفه حضور بعثه های مراجع در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و اظهار کرد: چنانچه بعثه های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود. این مرجع تقلید با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها تاکید کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند. گفتنی است در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه