Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@06:34:15 GMT

بررسی روند اجرای عملیات راه آهن رشت - آستارا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۲۲۵

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه علی اوسط اکبری مقدم با اشاره به اهمیت اجرای راه آهن رشت - آستارا در مسیر تکمیل کریدور شمال- جنوب گفت: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه های اجرایی ذیربط به منظور رفع موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی افزود: مطالعات اثرات زیست محیطی راه آهن رشت-آستارا هم توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به عنوان کارفرمای پروژه انجام شده و مورد تایید مشاور طرح قرار دارد و امیدواریم در روزهای آتی صدور مجوز زیست محیطی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص تامین اعتبار پروژه و روند اجرای سایر فعالیت‌های مرتبط با پروژه اشاره و تصریح کرد: تعامل خوبی در جهت اجرای عملیات راه آهن رشت-آستارا وجود دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمل و نقل دستگاه های اجرایی راه آهن زیست محیطی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، اظهار داشت: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • جاده کرج چالوس بسته شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد