Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:14:41 GMT

دو سوال از وزیر نیرو اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۳۵۱

دو سوال از وزیر نیرو اعلام وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه، ۲۲ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی چند مورد اعلام وصول را قرائت کرد که به شرح زیر است:

سوال حسن کامران نماینده مردم اصفهان از وزیر نیرو درخصوص بی توجهی به پروژه سد کوهرنگ و اجرای سامانه دوم

سوال علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان از وزیر نیرو درخصوص تعطیلی پروژه انتقال آب از زابل به زاهدان

انصراف همایون یوسفی از سوال خود از وزیر کشور درخصوص مشکلات روز افزون در بخش های مختلف و روند نزولی شاخص های توسعه خوزستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4746717 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس زاهدان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی اربعین 98 ایران حسن روحانی اربعین حسینی هیئت دولت علی لاریجانی محمدجواد ظریف شورای نگهبان انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است