Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:23:21 GMT

لیندلوف: هیچ خطری سولسشر را تهدید نمی کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۳۵۴

لیندلوف: هیچ خطری سولسشر را تهدید نمی کند

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، معتقد است که سولسشر به انتقادات عادت کرده و هیچ خطری او را تهدید نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در فصل جدید نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است. شیاطین سرخ پس از گذشت هشت هفته از لیگ برتر و تنها با 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند؛ موضوعی که باعث شده طی روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر احتمال اخراج اوله گنار سولسشر در صورت ادامه نتایج ضعیف این مربی در یونایتد مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، در این رابطه صحبت کرده است. او گفت:" از آن جا که سولسشر به عنوان بازیکن نیز در منچستریونایتد حضور داشته، می داند که برای موفقیت در این جا چه چیزی لازم است. او بر روی همه چیز کنترل خوبی دارد.
همه ما به انتقادات عادت کرده ایم. وقتی شما در منچستر یونایتد حضور داشته باشید این موضوع بیشتر هم می شود و افراد بیشتری به عملکرد شما توجه می کنند.
انتقادات برای سولسشر نیز چیز عجیبی نیست. او همچنین خودش در این جا بازی کرده است و فشار زیاد روی بازیکنان را هم درک می کند. احتمالا هیچ خطری او را تهدید نمی کند."


منچستریونایتد هفته آینده باید در یک دیدار حساس در مقابل لیورپول صدر جدولی قرار گیرد. رقابتی که احتمالا نتیجه آن نقش بسیار مهمی در آینده سولسشر در منچستر خواهد داشت.

اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد بنفیکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم