Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@07:41:37 GMT

اولین جمله روح الله زم پس از دستگیری چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۴۳۶

اولین جمله روح الله زم پس از دستگیری چه بود؟

پس از به دام افتادن روح الله زم توسط نیروهای امنیتی سپاه پاسداران، وی خطاب به آنها می گوید: قطعا شما از سپاه هستید.

به گزارش مشرق، پس از به دام افتادن روح الله زم توسط نیروهای امنیتی سپاه پاسداران، وی خطاب به آنها می گوید: قطعا شما از سپاه هستید... هیچ کس به جز سپاه پاسداران توان و قدرت دستگیری مرا نداشت!

گفتنی است که روح اله زم مستقیما از سوی سرویس های امنیتی غرب حمایت و پشتیبانی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن سپاه پاسداران روح الله زم دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز تاسیس سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند در هر نقطه‌ای دشمن را مرعوب و منکوب کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، «سالروز تاسیس سپاه پاسداران» بیانیه‌ای صادر کرد.

فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ (سوره انفال-آیه 60)

فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مؤید عمق درایت و دوراندیشی معمار و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است که با تشکیل چنین نهاد کارآمدی همراه با ارتش مقتدر، دو بال کارآزموده و توانا در دفاع از کشور ایجاد گردید که در فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام قدرت به صیانت از میهن عزیز و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام پرداخته اند.

نگاهی گذرا و اجمالی به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون نشان می‌دهد سیر تحولات علمی و صنعتی در این نهاد مقدس تا چه میزان صعودی و فزاینده بوده است. استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و فناوری‌های پیشرفته که حاصل تحقیقات و تفکر اندیشمندانه داخلی است در کنار بهره‌برداری از ابتکارات و تجربیات نظامی و تاکتیکی باعث گردیده که همواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان نیرو‌های نظامی منطقه و جهان جزو برترین و کارآزموده‌ترین نیرو‌ها محسوب شود و بتواند در هر نقطه‌ای دشمن را مرعوب و منکوب نماید، نمونه مثال‌زدنی آن انجام عملیات پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» بود که تمام کارشناسان نظامی جهان را حیرت‌زده کرد و توانست قدرت نظامی، شایستگی‌های دفاعی و توان بازدارندگی کشور را برای جهانیان به نمایش بگذارد.

این تعالی و موفقیت مدیون ایثار و ازخودگذشتگی سرداران، فرماندهان و سپاهیان جان برکفی است که با تقدیم خون پاک خویش به ندای پیر و مراد خود لبیک گفتند؛ و استقلال و سلطه‌ناپذیری در عرصه‌های بین المللی را برای ما به ارمغان آوردند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با گرامیداشت این روز بزرگ و ادای احترام به شهیدان، جانبازان و آزادگان نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد در مسیر تجهیز و تسلیح آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و دوام توفیقات روزافزون همرزمان عزیزمان در آن نهاد انقلابی و ولایتمدار را در اجرای موفق و کامل ماموریت‌های محوله تحت توجهات حضرت ولی امر (ارواحنا له الفدا) و زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های فرهنگی عمرانی و امنیتی
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • ببینید | جزئیات جالب بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم ایران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • سیر فزاینده تحولات علمی و صنعتی در سپاه پاسداران
  • سیر تحولات علمی و صنعتی در سپاه پاسداران صعودی و فزاینده است
  • بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم
  • وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است