Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:22:50 GMT

ناصر فیض از تجربه‌های شعری‌اش می‌گوید

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۴۴۱

ناصر فیض از تجربه‌های شعری‌اش می‌گوید

نشست «شیرازه شعر» با حضور ناصر فیض برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در نشست «شیرازه شعر» که ساعت ۱۷ سه‌شنبه (۲۳ مهرماه ۹۸) توسط دفتر شعر جوان و در خانه شاعران ایران (واقع در خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، نبش کوچه نعمتی) برگزار می‌شود، ناصر فیض، شاعر و طنزپرداز از تجربه‌های شعری خود می‌گوید و در کنار شعرخوانی، با حاضران درباره کارنامه شاعری خود گفت‌وگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اشعار و زندگی‌نامه چهل شاعر ترک» (ترجمه/ ۱۳۸۰)، «گزیده ادبیات معاصر» (۱۳۶۵)، «فیض‌بوک» (سوره مهر، ۱۳۹۲)، «املت‌های دسته‌دار» (سوره مهر، ۱۳۹۲)، «نزدیک ته‌خیار» (سوره مهر، ۱۳۸۹)، «دست‌هایم را برای تو می‌آورم» (ترجمه/ نشر مرکز، ۱۳۷۹) و «نامه‌هایی به تارانتا بابو» (ترجمه) برخی از آثار ناصر فیض هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناصر فیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد

نشست داوری نهایی آثار برتر جشنواره نشریات دانشجویی تیتر با حضور چهره‌های شاخص رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازوزارت علوم، نشست داوری نهایی آثار برتر جشنواره نشریات دانشجویی تیتر با حضور مرتضی درخشان مسئول هماهنگی کمیته داوران جشنواره تیتر، علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی دبیر سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۳ برگزار شد.

مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این نشست به اهمیت فعالیت نشریات دانشجویی اشاره و بر لزوم رشد دانشجویان فعال و علاقه‌مند به حوزه رسانه تاکید کرد.

در ادامه این نشست، داوری نهایی با بحث و بررسی پیرامون آثار برگزیده در رسته‌های مختلف جشنواره تیتر انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود
  • سیزدهمین نشست گفتگومحور «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • عزت نفس در نوجوانان سوژه نشست بچه‌های رستا
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • نشست فوق العااده شورای امنیت برگزار می‌شود