Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سیزدهمین نشست مطبوعاتی خود گفت: امسال حضور ملت ایران در راهپیمایی از هر سال دیگر پررنگ تر و شکوهمندتر بود و از همه دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که در این زمینه تلاش می‌کنند از ستاد اربعین، نیروهای دولتی و غیردولتی و همه مردمی که در این راستا خدمت می کنند و همچنین از دولت و ملت عراق به دلیل میهمان‌نوازی و پذیرایی از کسانی که در این مراسم حضور دارند تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بسیار خوشحالم در مقطعی در محضر اصحاب رسانه هستم که یک شرایط بسیار سخت و تاریخی اقتصادی، سیاسی و امنیتی را پشت سر گذاشتیم. دولت تدبیر و امید در پنجاه و پنج ماه اول یعنی از آغاز دولت یازدهم در خرداد ۹۲ تا دی ۹۶ مسیری را طی کرد که همه شاخص‌های سیاسی امنیتی منطقه ای و به ویژه اقتصادی مسیر صحیح و درست بود.

رئیس جمهوری افزود: از دی ماه ۹۶ وارد شرایط جدیدی شدیم، کبریت این شرایط ابتدا در داخل و سپس در خارج زده شد و وارد سال ۹۷ شدیم با شرایط سخت و مشکل، در سال ۹۷ پیش بینی های هم خارجی ها و هم برخی از تحلیلگران اقتصادی داخل این بود که سال بسیار سختی داریم و سال بسیار سخت تری در سال ۹۸ پیش رو خواهیم داشت حتی برخی از تحلیل گران اقتصادی در برخی از رسانه ها می گفتند بحث تورم سه رقمی را برای ایران مطرح کردند اما خوشبختان در این ۱۸ ماه ملت بزرگ ایران دولت و سایر ارکان نظام توانستند از این طوفان عبور کنند

این خبر در حال تکمیل است

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت یازدهم دولت تدبیر و امید نشست خبری حسن روحانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هوشیاری و تجهیزات پیشرفته پلیس، بار دیگر عامل دستگیری مجرمان شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در بزرگراه صدر، با قدردانی از شهروندی که با فیلمبرداری از صحنه جرم و انتشار آن، به ماموران انتظامی یاری رساند، اظهار کرد: از زمان اطلاع از وقوع جرم از طریق سامانه 110، کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و در کمتر از 24 ساعت، متهمان را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دلیل ترس از شناسایی، این افراد از تهران گریخته و در استانی دیگر مخفی شدند و تمامی ارتباطات خود را قطع کردند. با این وجود، تجربه و تجهیزات نیروی پلیس منجر به دستگیری آنها شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت و بر اساس نوع و شدت سرقت، مجازات متناسب را اعمال خواهد کرد. این برخورد قاطع، عبرتی برای سایر مجرمان خواهد بود و به آنها گوشزد می‌کند که دیر یا زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اعتماد مردم به پلیس، گفت: برای پیشگیری از چنین سرقت‌هایی، باید از فرصت سوء استفاده سارقان را گرفت و اقداماتی مانند نصب قفل کودک انجام داد.

صدور دستور ویژه قضایی در مورد ماجرای بزرگراه صدر

محمدیان در خصوص شنیده شدن صدای تیراندازی، نیز گفت: این صدا ناشی از شلیک گلوله توسط ماموری بود که خارج از وظیفه بود. این مامور در حین گشت زنی در محل، متوجه وقوع سرقت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی پنجشنبه به استان سمنان می‌رود
  • قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از رزمندگان حماسه تنبیه اسرائیل
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • نماینده شاهین شهر: بالا رفتن قیمت دلار به شرایط منطقه ارتباطی ندارد/ رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد اگر توضیح قانع کننده‌ای نداشته باشند باید برکنار شوند