Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه اکنون حدود ۲۳ هزار فرزند یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: این نهاد در جهت اجرای طرح اکرام ایتام تلاش کرده تا با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تقویت کند و با مشارکت پدران و مادران معنوی مشکلات آن‌ها را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه با حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان می‌توان حمایت از یک فرزند یتیم و یا محسنین را عهده دار شد، افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون هزار و ۵۰ نیکوکار با حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ۵۵ میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز کردند.
اسلامی ادامه داد: فرزندان معنوی مورد سرپرستی این نیکوکاران شامل ۶۰۵ یتیم و ۴۹۵ محسنین می‌شود.
او گفت: مردم استان می‌توانند با مشارکت در طرح‌های اکرام، علاوه بر رفع نیاز‌های کودکان یتیم و فرزندان محسنین، درمسایل عاطفی آنان نیز سهیم باشند.
اسلامی افزود: مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، از طریق شماره گیری کد دستوری
# ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق خودپردازها، در این عمل خداپسندانه کمک به کودکان نیازمندو مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.   انتهای پیام//ف.ح     استقبال خیران از حمایت کودکان یتیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است