Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهر فرون آباد از شش هزار و ۵۶۳ واحد مسکونی برخوردار است که تمامی این واحدها در برابر سیل و آتش سوزی بیمه شدند.
وی افزود: شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط شرکت بیمه دانا، منازل مسکونی شهر را بیمه کرده است و هزینه ای از شهروندان برای این کار دریافت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: شهر فرون آباد با برخورداری از یک هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی، یکی از شهرهای صنعتی استان تهران است که با هماهنگی های به عمل آمده، این واحدها نیز می توانند به صورت متمرکز و گروهی و برخورداری از مشوق های لازم، خود را نسبت به آتش سوزی و سیل بیمه کنند.
میرزایی اظهار داشت: فرون آباد با توجه به قرار گرفتن در جنوب بزرگراه امام رضا(ع)، با خطر سیل و آبگرفتگی همراه است که این اقدام میتواند دغدغه شهروندان در مقابله با این حادثه طبیعی را کاهش دهد.
شهردار فرون آباد گفت: این شهر از یک هزار و ۵۰۰ هکتار محدوده و حریم و ۱۶۱ هکتار محدوده قانونی برخوردار است که از این نظر، یکی از شهرهای وسیع استان تهران محسوب میشود.
وی تصریح کرد : نزدیکی به تهران، مجاورت با کمربندی جنوبی و صنعتی بودن اراضی این شهر از مزیت های فرون آباد است که با آغاز عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این شهر، شاهد رشد و توسعه روز افزون آن خواهیم بود.
فرون آباد با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۵ کیلومتری تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل فرون آباد خسارت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان و درخواست مردم برای خرید امتیاز آن ، هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی تا زمان تحویل این واحد‌ها غیرقانونی و ممنوع است. 

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش این امتیاز‌ها، افزود: با خریداران ، فروشندگان و همچنین مشاوران املاکی که به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکن ملی اقدام کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر شهروند فقط یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

محمدرضا فلاحتگر افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند