Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:21:57 GMT

بحرین و ایران با لباس اصلی به میدان می‌روند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۶۳۹

در بازی فردا تیم ایران سفید و تیم ملی بحرین قرمز می پوشند.

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تیم های ملی فوتبال بحرین و ایران از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز سه‌ شنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۲۰ در ورزشگاه ملی بحرین برگزار می شود.


بر همین اساس نشست سرپرستان تیم های ایران و بحرین برگزار شد که در این نشست رنگ پیراهن تیم ملی فوتبال ایران سفید و رنگ پیراهن تیم ملی فوتبال بحرین قرمز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


با اعلام فیفا والنتین کوالنکوف ازبکستانی با کمک آندری سانپکو و تیمور جانیولین این بازی را قضاوت خواهند کرد. ایلجیز تانتاشو از ازبکستان نیز به عنوان داور چهارم برای این دیدار انتخاب شده است. ناظر داوری از استرالیا و نماینده مسابقه از کشور چین تایپه است.

بحرین تیم ملی بحرین تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بحرین تیم ملی بحرین تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه