Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی عدل روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: پیمانکار این پروژه مشخص شده و به زودی عملیات ساخت آن شروع خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: همزمان با این پروژه برنامه‌ دیگری برای پارکینگ میدان امام خمینی(ره) بیرجند نیز شروع خواهد شد.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند ادامه داد: تعدادی از املاک محدوه میدان امام‌خمینی(ره) بیرجند خریداری و تخریب خواهد شد که باعث ایجاد پارکینگ بزرگ و وسیع‌تری در این محدوده می‌شود و چنانچه زمین این پارکینگ بزرگ‌تر باشد امکان ساخت پارکینگ طبقاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: قیمت این پارکینگ‌ها نسبت به شهرهای دیگر بسیار پایین و توجیهی برای سرمایه‌گذاران است.

عدل با بیان اینکه برای ساخت پارکینگ خیابان مدرس نیز  با تعدادی از مالکان مذاکره شده است عنوان کرد: اکنون پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری فعال است و شهروندان از این پارکینگ استفاده می‌کنند.

 ۹۸۹۳* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارکینگ خراسان جنوبی شهرداری بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر در خصوص ساخت ورزشگاه گفت:«در این مورد از وزارت خانه دوستان خوبم با من تماس گرفتند که من گفتم من یک وظیفه رسانه ای دارم و یک وظیفه اخلاقی.اما آنچه که می شود را به مردم بگویید.آیا چینی ها زیر میز زده اند؟گفته اند نمی آییم و دبه کرده اند؟دوستان گفتند نه چنین چیزی نیست.من گفتم پس چرا اعلام نمی کنید دلیل ساخته نشدن ورزشگاه چیست؟که یک سری از نکات را گفتند و خب اسرار است.»

خیابانی ادامه داد:«من احساس می کنم یک سری از واقعیت ها به مردم گفته نمی شود.آیا از نظر مالی توان ساختن استادیوم را نداریم؟اگر نداریم اعلام کنید.ورزشگاه آزادی سال 1947 با دستان ایرانی ها و سرمایه ایرانی ساخته شد.نه چینی ها بودند؛نه آمریکایی ها و نه هندی ها.چرا ما باید وابسته به چینی ها باشیم؟آیا نفت داده ایم که برای مان ورزشگاه بسازند؛خب چرا نمی آیند بسازند؟حرف من این است که راستش را به مردم بگویید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899398

دیگر خبرها

  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی