Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:31:16 GMT

برزیل ۳ - ژاپن ۱ / سلسائو قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۶۸۲

برزیل ۳ - ژاپن ۱ / سلسائو قهرمان جهان شد

به گزارش   خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال برزیل و ژاپن امروز در آخرین دیدار روز دهم جام جهانی والیبال از ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه به مصاف یک دیگر رفتند این بازی برای برزیلی‌ها اهمیت زیادی داشت، زیرا سلسائو در صورت برد در این بازی می‌توانست به عنوان قهرمانی برسد، آن‌ها دقیقا در این بازی بسیار سخت و در مقابل تماشاگران پرشور ژاپنی دست به چنین کاری زدند و با نتیجه ۳ - ۱ برنده این بازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژاپن که در این مسابقات بسیار آماده و خوب نشان داده است توانست در ست نخست با نتیجه ۲۵ - ۱۷ برنده بازی باشد، ژاپن میزبان در ست دوم بهتر بود و با نتیجه ۲۶ - ۲۴ برنده شد تا بازی به تساوی کشیده شود، این رقابت حساس در ۲ ست بعدی با نتایج ۲۵ - ۱۴ و ۲۷ - ۲۵ به سود برزیل به پایان رسید تا این تیم با آمار فوق العاده ۱۰ برد در ۱۰ بازی از مجموع ۱۱ بازی جام جهانی قهرمان شود. این سومین قهرمانی برزیلی‌ها در جام‌های جهانی والیبال بود آن‌ها پیش از این در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ هم قهرمان جهان شده بودند.  

تیم ملی والیبال برزیل با این ۳ عنوان قهرمانی پس از روسیه که ۵ بار قهرمان جام جهانی شده است در جایگاه دوم قرار دارد. تیم ملی والیبال ژاپن هم که در این رقابت‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشت در همان جایگاه چهارم قرار گرفت.  این رقابت‌ها که هر چهار سال یک بار و  یک پیش از رقابت‌های المپیک برگزار می‌شود فردا با برگزاری دیدار‌های روز نهایی به پایان می‌رسد.  

بیشتر بخوانید: 

تیم ملی والیبال ایران ۲ - ایتالیا ۳/ کولاکوویچ در کمای کامبک لاجوردی پوشان

تیم ملی والیبال ایران ۱ - ژاپن ۳/ شگفتی‌های کولاکوویچ تکمیل شد

قهرمان جام جهانی والیبال چقدر پاداش می‌گیرد؟

انتهای پیام / 

قهرمانی سلسائو در جام جهانی والیبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از فینال رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا، تیم مونزا توانست با نتیجه سه بر دو مقابل تیم قدرتمند پروجا به برتری برسد تا نتیجه کلی بین دو تیم را یک بر یک کند.

در این بازی مونزا ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 11 پیروز شد و پروجایی‌ها نیز گیم‌های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 بردند تا پروجا قهرمان جهان برابر مونزا شکست بخورد.

استفان تیموتی مار دریافت کننده قدرتی مونزا با کسب بیست و هشت امتیاز ستاره تیمش بود و ویلفردو لئون نیز بیست و چهار امتیاز برای پروجا به دست آورد.

دو تیم هم اکنون یک پیروزی به دست آورده‌اند و برای قهرمانی باید سه پیروزی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام