Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

متن این بیانیه که یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی عصر امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی قرائت کرد، به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال را شاکریم که در آستانه بزرگترین حماسه جهان اسلام و جلوه گری پرشکوه‌ترین مراسم اربعین حسینی بار دیگر حماسه‌ای محیرالعقول توسط فرزندان سبزپوش ملت، سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی رقم خورد و یکی از مهمترین شبکه‌های نفوذ و براندازی که با حمایت‌های مادی و معنوی نظام سلطه و پشتیبانی‌های پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی قدرت‌های بزرگ شیطانی راه اندازی و اداره می‌شد، و به تشویش اذهان عمومی، شائبه افکنی، دروغ پردازی و هجوم نرم علیه ارزش‌ها، اصول، آرمان‌ها، باورها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم و جوانان فعالیت گسترده داشت با دستگیری سرشبکه اصلی آن که با وطن فروشی مجری اهداف شوم بیگانگان شده بود متلاشی و نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی عمیق و صمیمانه خود را از این پاسداران حریم ولایت و ملت اعلام ‌می‌کنیم و یقین داریم که ملت ما شاهد استمرار این پیروزی‌ها در پرتو مجاهدت‌های مخلصانه این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خواهد بود.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمدنیوز سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888379

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود