Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان گفت: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده که تا کنون به 1500 زائر خدمات‌دهی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، حمید بهادری رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تاکنون این موکب‌ها به یک‌هزار و 500 نفر از زائران خدمت‌رسانی داشته‌اند، افزود: این تعداد در قالب 25 اتوبوس از زائران پاکستانی در وعده‌های مختلف پذیرایی شدند.

 

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان بیان کرد: زائران پاکستانی در این موکب‌ها با چایی، خرما و یک وعده صبحانه نیز پذیرایی شده و بعد از استراحت کوتاهی مجدد حرکت کردند.   بهادری عنوان کرد: این موکب‌ها تا بعد از اربعین حسینی و برگشت آخرین کاروان زائران پاکستانی برپا خواهد بود و از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می‌کنند.   وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران هر سال صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خراسان‌جنوبی یکی از مسیرهای اصلی عبور زوار پاکستانی به سمت عتبات عالیات است.   رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان گفت: خدمت رسانی به زائران پاکستانی هر ساله در استان انجام می‌شود و امسال نیز این زوار در مسیر رفت و برگشت مهمان استان و شهرستان نهبندان خواهند بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی