Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با توجه به موقعیت شهرستان طبس احداث این پروژه‌ها از اولویت‌هایی بوده که نیازمند توجه و همکاری است، گفت: در سال جاری اعتباری بیش از 330 میلیون تومان از محل فرمانداری برای سوله امدادی طبس پیش‌بینی شده اما هنوز تخصیص نیافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با جواد فلاحی فرماندار ویژه طبس اظهار کرد: شهرستان طبس به لحاظ موقعیت جغرافیایی، حوادث طبیعی و جاده‌ها شرایط ویژه‌ای دارد و می‌طلبد تمام مسئولان در راستای افزایش آمادگی برای مقابله با بحران تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: شهرستان طبس طی چند سال گذشته در زمینه تجهیز خودروهای نجات و پایگاه‌های امداد و نجات مورد توجه ویژه قرار گرفته و علی‌رغم اقدامات انجام شده در حوزه جاده‌ای کمبودهای جدی احساس می‌شود.   دو پایگاه امداد و نجات در شهرستان طبس احداث می‌شود مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از اختصاص یک دستگاه خودرو نجات به شهرستان طبس خبر داد و گفت: همچنین دو پایگاه امداد و نجات در شهرستان طبس احداث خواهد شد.   شهریاری در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرستان طبس اظهار کرد: سه پروژه شامل سوله امدادی با یک‌هزار و 447 متر، سوله دیهوک و احداث پایگاه در نایبند در دست انجام بوده که نیازمند مساعدت است.   وی با اشاره به پروژه سوله امدادی شهر طبس بیان کرد: سال گذشته بخشی از اسکلت آن خریداری و تهیه شده اما اعتبارات پاسخگو نبود.   اعتبار 330 میلیون تومانی فرمانداری طبس برای سوله امدادی تخصیص نیافت مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با توجه به موقعیت شهرستان طبس احداث این پروژه‌ها از اولویت‌هایی بوده که نیازمند توجه و همکاری است، افزود: در سال جاری اعتباری بیش از 330 میلیون تومان از محل فرمانداری برای سوله امدادی طبس پیش‌بینی شده اما هنوز تخصیص نیافته است.    شهریاری گفت: با توجه به جایگاه هلال احمر به عنوان یک نهاد غیر دولتی و خیریه، نیازمند حمایت افراد خیر و توانمند هستیم.   وی بیان کرد: هلال احمر در زمان وقوع بحران حرف اول را می‌زند اما بعد از بحران نیاز است خسارت‌های وارده به تجهیزات هلال جبران شود.   جواد فلاحی فرماندار ویژه طبس نیز در این دیدار با اشاره به شرایط جغرافیایی طبس بیان کرد: پهناور بودن عرصه‌های طبس، شهرستان را از دیگر نقاط متفاوت کرده که باید به صورت ویژه معرفی شود.   فرماندار ویژه طبس با ابراز خرسندی از تلاش شبانه روزی نیروهای هلال احمر در طبس بیان کرد: گرمای بالای 45 درجه هوا شرایط فعالیت در شهرستان را سخت می‌کند اما نیروهای هلال احمر همواره در حوادث آماده هستند.   وی با اشاره به فعالیت کاروان نذر آب در طبس بیان کرد: حضور این افراد در نقاط محروم طبس باعث دلگرمی و امید روستاییان شده که باید حمایت شوند.   فلاحی بیان کرد: حوادث رخ داده در شمال شهر طبس شرایط امدارسانی را سخت می‌کند که این امر باید در جانمایی پایگاه امداد و نجات مورد توجه قرار گیرد.   وی  با بیان اینکه در سال جاری جمعیت هلال احمر شهرستان ویژه‌تر دیده خواهد شد، افزود: امید است با همکاری دستگاه‌های متولی بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام هلال احمر در طبس را به اتمام برسانیم.   فلاحی با بیان اینکه شرایط جغرافیایی طبس نیازمند تجهیزات امدادی بیشتری است، اظهار کرد: افزایش نیروهای امدادی، خودروهای نجات و سایر تجهیزات در کاهش تلفات حوادث نقش بسزایی دارد.    در جریان این سفر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از پایگاه امداد و نجات بین شهری مسجد شکر این شهرستان بازدید کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:مرحله دوم مانور لحظه صفر امداد و نجات در کوهستان با حضور ۱۰ نفر از نجاتگران تیم واکنش سریع معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی باسناریو سقوط و گیر افتادن مردی ۶۰ ساله در صخره‌های ارتفاعات بز سینا در ۵۴ کیلومتری جنوب غربی ارومیه و واقع در دهستان مرگور با ارتفاعی بالغ بر ۳۴۸۰ متر انجام شد.

وی افزود:برگزاری مانور‌های لحظه صفر و کارگاه‌های توان افزایی باعث افزایش مهارت نیرو‌های امدادی، افزایش آگاهی، مقابله و ارزیابی در حوادث می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل