Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام جواد تقی‌زاده، معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به اجتماع عظیم اربعین حسینی، تمدن جهانی مهدوی را از اهداف تجمع جهانی اربعین دانست و اظهار کرد: امروز انتظار فرج به منزله کنار نشستن و تماشا کردن نیست بلکه انتظار فرج با جهاد و مبارزه و اصلاح جامعه پیوند خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، حماسه عظیم اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است، افزود: راهپیمایی اربعین قدرت‌نمایی شیعه در تغییر سرنوشت و آینده دنیا است و حضور گسترده عاشقان و دلدادگان حسینی به ویژه جوانان در این اجتماع عظیم بخش مهمی از مقدمات ظهور است.
تقی‌زاده با بیان اینکه، به رخ کشیدن و عظمت، قدرت و وحدت جهان اسلام، از ثمرات مهم اجتماع عظیم اربعین حسینی است، تصریح کرد: این حضور میلیونی بی‌نظیر موجب ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان و بدخواهان اسلام و اهل بیت(ع) شده است.

وی، پیاده روی اربعین حسینی را یک حرکت سیاسی- الهی در دنیای امروز یاد کرد و افزود: حفظ محتوای انقلابی راهپیمایی اربعین یک امر بسیار لازم و ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدرس حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه عزاداری حسینی ذاتاً یک عمل سیاسی است، ادامه داد: برخی جریان‌های انحرافی همواره تلاش کرده‌اند سیاست را از عزاداری سیدالشهدا بگیرند و آن را صرفاً به رفتاری عاطفی تبدیل کنند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه، مهم‌ترین آسیبی که متوجه راهپیمایی اربعین است، سکولار شدن آن است، افزود: بسیاری از دشمنان می‌خواهند این حرکت را از محتوای انقلابی خالی کنند تا پیام حسینی انتقال پیدا نکند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه، امروزه اجتماع عظیم اربعین حسینی، توانسته پیام قیام عاشورا به دنیا منتقل کند، ادامه داد: دشمن از این اثرگذاری پیاده روی اربعین بر افکار و اذهان ملت‌های جهان بسیار هراسان است و می‌کوشد تا حضور مردم را در این حرکت عظیم کمرنگ کند

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام تقی زاده معاون حوزه علمیه راه پیمایی اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها

دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم
  • هواپیمایی عظیم‌الجثه با قدرت بی‌نظیر و ظرفیت فوق‌العاده (فیلم)