Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت امور خارجه اردن امروز دوشنبه از ادامه تلاش‌ها برای آزادی دو اردنی بازداشت شده در زندان رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، سفیان قضات، سخنگوی وزارت خارجه اردن تاکید کرد که سفیر اردن در تل آویو به درخواست این وزارتخانه خواستار آزادی فوری هبه عبدالباقی و عبدالرحمن مرعی از زندان‌های رژیم صهیونیستی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضات با اشاره به مخالفت قاطع اردن با بازداشت موقت این دو شهروند اردنی، تصریح کرد که وزارت خارجه اردن در راستای پیگیری وضعیت این دو شهروند اردنی بازداشت شده، خواستار ملاقات روزانه با آن‌ها شده است.

وی اشاره کرد که هبه عبدالباقی همچنان در حال اعتصاب غذا در زندان رژیم صهیونیستی است که این نیاز مبرم به آزادی وی را می‌رساند.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی ۲۰ آگوست گذشته هبه عبدالباقی را که برای دیدار با خانواده‌اش به شهر جنین در کرانه باختری سفر کرده بود، بازداشت کرد و او را به ۵ ماه بازداشت موقت محکوم کرد.

عبدالرحمن مرعی نیز ۲ سپتامبر گذشته پس از سفر به کرانه باختری بازداشت شد. او به بیماری سرطان مبتلا است و وضعیت خوبی ندارد.

کد خبر 4746725

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن رژیم صهیونیستی تل آویو سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین ایران روسیه رجب طیب اردوغان فرانسه جنگ 2015 یمن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه الجزیره  یک سازمان حقوق بشری رژیم صهیونیستی را به اعمال بدرفتاری روشمند با اسرای فلسطینی متهم کرده است. این گروه با نام "پزشکان برای حقوق بشر" اعلام کرد نقض‌هایی همانند ناپدیدشدن‌های اجباری و شکنجه روی داده است. اسرای سابق در کرانه باختری اشغالی با لورا خان خبرنگار ما به گفتگو نشسته اند.
خبرنگار : درد و رنج بر روی دیوار منقش شده اند. در این اردوگاه آوارگان، اشغالگری بیش از پیش به خانه‌ها نزدیک است. ارتش اسرائیل به صورت منظم اقدام به حمله و بازداشت افراد می‌کند. منذر عمیره و دیگر فعالان حاضر به پذیرش سرکوب‌های اسرائیل نیستند. او در ماه دسامبر بازداشت و به مدت دو ماه در یک زندان نظامی نگهداری می‌شد.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


منذر عمیره زندانی سابق فلسطینی. مرد: به صورت مستمر شکنجه می‌کنند. این نخستین باری بود که وارد عوفر می‌شدم، به من دستبند زدند. مجبورم کرده بودند به این شکل راه بروم. اگر سرتان را بلند کنید یا ببینید که کجا هستید، شما را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
خبرنگار : کانال ۱۳ اسرائیل تصاویری از رفتار زندانبان‌ها را با زندانیان منتشر کرد. با انتشار تصاویری همانند این، فلسطینیان در ارتباط با سرنوشت عزیزان خود نگرانند در حالی که برخی از آنها بدترین خبر‌ها را در این باره می‌شنوند که عزیزانشان در زندان داوم نیاورده اند. مقامات اسرائیلی جسد دست کم ۲۶ اسیر فلسطینی را گروگان گرفته اند که در بازداشت جانشان را از دست داده اند. بیش از نیمی از آنها، طی شش ماه گذشته جان باخته اند. بدین ترتیب، این خانواده‌ها نتوانسته اند پیکر‌های عزیزان خود را خاکسپاری کنند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست
  • حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم