Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره سخنان "سردار حسین رحیمی درباره انهدام بانک فروش سوالات کنکور ۹۸ و اینکه اظهار کرده بود؛ برخی از مسئولان و آقایان هم در آن گروه بودند" ،گفت: همکاری سازمان سنجش با پلیس بسیار گسترده است و نیروی انتظامی یکی از ارکان‌های اصلی حفاظت اطلاعات ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همیشه از نیروی انتظامی تشکر کرده ایم، ولی بابت سخنان دیروز سردار رحیمی گله کردیم.

  او افزود: مطالبی که گفته می‌شود، باید روشن و شفاف باشد که باعث ایجاد شائبه و شبهه در یک پروژه ملی نشود. بحث اصلی سردار رحیمی از مسئولین مربوط به شبکه از شهرستان روانسر بوده که مدیر آموزش و پرورش این شهرستان این شبکه را راه اندازی کرده بود.   خدایی با تاکید براینکه  سوالات کنکور لو نرفته است، ادامه داد: وزارت اطلاعات قبلا این تیم را شناسایی کرده بود، بنابراین قبل از هر گونه اقدام با اطلاعت پلیس امنیت، این باند فروش سوالات منهدم شدند.   رئیس سازمان سنجش بیان کرد: پرونده قضایی این‌ها در تهران مطرح شد؛ گفته سردار رحیمی مبنی بر رد پای برخی آقایان و مسئولان نیز به همین دلیل است، ولی به جز مدیر اداره آموزش و پرورش روانسر مسئول دیگری در این موضوع درگیر نبوده است.   گفتنی است؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت روز گذشته اظهار کرده بود؛ توانستیم باند بزرگ فروش سوالات کنکور را شناسایی و متلاشی کنیم.   او افزود: بعد از انهدام این باند تنها به صدور یک اطلاعیه اکتفا کردیم، اما باید بگویم که این باند وسیع بوده و سوالات را گرفته بودند و قصد داشتند آن را توزیع کنند، اما قبل از آنکه توزیع شود در نطفه آن را خفه کردیم. متاسفانه برخی از مسئولین و آقایان نیز دراین گروه بودند.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های گذشته که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و بدین طریق از هموطنان کلاهبرداری می‌نمایند. 

او می‌گوید: هموطنان عزیز توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است. به همین خاطر فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخورده و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳