Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:25:32 GMT

ونگر: عشق به آرسنال مانع پیوستنم به رئال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۸۷۷

ونگر: عشق به آرسنال مانع پیوستنم به رئال شد

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، مدعی شد که اگر پیشنهاد رئال مادرید را قبول می کرد، می توانست در عرصه مربیگری به جوایز زیادی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر از سال ۱۹۹۶ هدایت توپچی‌های لندن را برعهده گرفت. ‏ونگر پس از ۲۲ سال حضور در آرسنال نهایتاً در سال ۲۰۱۸ به مربیگری خود در این تیم پایان داد. این سرمربی فرانسوی سه بار با آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ۷ بار با این تیم لندنی به قهرمانی مسابقات جام حذفی انگلیس رسید. 

 

 

 


حالا و پس از گذشت یک سال از جدایی آرسن ونگر از آرسنال او در مصاحبه با شبکه بین اسپورت، پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است. او گفت:" پشیمانی من از این است که شاید بخشی از پتانسیل مربیگری خود را فدای وفاداری ام به آرسنال کردم. من اگر به باشگاه دیگری می پیوستم توانایی کسب جام های بیشتری را داشتیم. 
من از اوایل جوانی فکر می‌کردم که می خواهم همانطوری که دوست دارم کار کنم. گاهی اوقات نیز مثل حالا با خودم فکر می کنم که شاید در این راه اشتباه کرده ام. به طور کلی نمی دانم که کار خوبی کردم یا نه!
با این وجود من در باشگاه آرسنال ماندم و کار کردم و به نظرم این اتفاق نیز رخ داد و من همان طور که دوست داشتم در حرفه ام عمل کردم. 
من می توانستم در بهترین شرایط راهی رئال مادرید شوم اما تصمیم گرفتم که داستان عشقم با آرسنال را ادامه دهم و در این تیم بمانم."

رئال مادرید آرسن ونگر (سرمربی) آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید آرسن ونگر سرمربی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان توخل خاتمه پیدا کرد.

تک گل این دیدار را کیمیش توانست با یک ضربه سر تماشایی به ثمر برساند.

دیدار رفت این دو تیم در خانه آرسنال با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شده بود و به این ترتیب باوارایی‌ها موفق شدند در خانه خود جشن صعود به مرحله نیمه نهایی را بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت