Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-10@06:22:26 GMT

حسام‌الدین آشنا از صداوسیما شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۸۹۷

حسام‌الدین آشنا از صداوسیما شکایت کرد

نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصر دانستن دولت در خودسوزی دخترآبی به دلیل عدم آماده‌سازی ورزشگاه‌ها و حضور نمایندگان قوه مقننه و قضاییه در برنامه پرونده ویژه و غیبت نماینده‌ای از قوه مجریه از موارد مورد اشکال دولت درباره برنامه پرونده ویژه است.

این درحالی است که به گفته وزیر ورزش در همه استادیوم‌های بزرگ فوتبال‌ مانند آزادی، نقش‌جهان اصفهان، یادگارامام تبریز، ثامن مشهد، غدیر اهواز، پارس شیراز و سایر استادیوم‌ها ۱۵ هزار نفری که در مراکز استان‌ها ساخته شده است، امکان پذیرایی از خانم‌ها فراهم است.

بر اساس قوانین موجود، شورای نظارت نیز موظف است در اسرع وقت (حداکثر چهل و هشت ساعت) به مسأله رسیدگی نموده و در صورتی که حق را به ذی نفع داد نظر خود را به سازمان صدا و سیما ابلاغ کند./ خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صباغیان: مجلس جلسه‌ ویژه‌ای برای تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت برگزار کند

نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه ویژه‌ای برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی لازم است برای دو موضوع جلسه ویژه‌ای برگزار کند اولین موضوع بحث افزایش قیمت کالاهاست که انتظار مردم اقدامی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این موضوع است.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر بحث تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت است این طرح دستاورد مجلس شورای اسلامی بوده که هنوز تعیین تکلیف نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بی‌عدالتی درباره وضعیت کارمندان وجود دارد شرکت‌های واسطه‌ای خون آنها را می‌مکند که باید این وضعیت ساماندهی شود.

صباغیان گفت که مجلس شورای اسلامی جلسه ویژه‌ای با حضور نمایندگانی از دولت، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت برگزار کند تا موضوع شفاف شده و مشکلات کارکنان حل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوجاریک: زمان تعیین نماینده ویژه برای افغانستان مشخص نیست
  • جدال لفظی شدید نمایندگان فلسطین و اسرائیل بر سر عضویت هریک در سازمان ملل
  • واکنش حسام الدین آشنا به تکذیبیه وزارت بهداشت: هوش مصنوعی یا هوش معمولی؟!
  • شکایت بهزاد نبوی از پرویز ثابتی به روایت حسام‌الدین آشنا/ پرونده حزب توده چطور در انتخابات مجلس ششم مورد استناد شورای نگهبان قرار گرفت؟
  • واکنش حسام الدین آشنا به تکذیبه سخنگوی وزارت بهداشت درباره واکسن‌های خریداری شده دولت روحانی
  • حسینی: هرچه سریعتر طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شود
  • شکایت بهزاد نبوی از پرویز ثابتی به روایت حسام الدین آشنا
  • عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل فردا روی میز شورای امنیت
  • درخواست ۲ نماینده مجلس برای تشکیل جلسه مشترک دولت و مجلس درباره وضعیت بازار ارز
  • صباغیان: مجلس جلسه‌ ویژه‌ای برای تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت برگزار کند