Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@20:22:15 GMT

شکایت مشاور رییس جمهور از صداوسیما

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۹۳۲

شکایت مشاور رییس جمهور از صداوسیما

آشنا، نماینده دولت در شورای نظارت بر صداوسیما از رفتار این سازمان به قوه قضاییه شکایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصر دانستن دولت در خودسوزی دخترآبی به دلیل عدم آماده‌سازی ورزشگاه‌ها و حضور نمایندگان قوه مقننه و قضاییه در برنامه پرونده ویژه و غیبت نماینده‌ای از قوه مجریه از موارد مورد اشکال دولت درباره برنامه پرونده ویژه است.

این درحالی است که به گفته وزیر ورزش در همه استادیوم‌های بزرگ فوتبال مانند آزادی، نقش‌جهان اصفهان، یادگارامام تبریز، ثامن مشهد، غدیر اهواز، پارس شیراز و سایر استادیوم‌ها ۱۵ هزار نفری که در مراکز استان‌ها ساخته شده است، امکان پذیرایی از خانم‌ها فراهم است.

بر اساس قوانین موجود، شورای نظارت نیز موظف است در اسرع وقت (حداکثر چهل و هشت ساعت) به مسأله رسیدگی نموده و در صورتی که حق را به ذی نفع داد نظر خود را به سازمان صدا و سیما ابلاغ کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسام الدین آشنا آشنا رییس جمهور صدا و سیما قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با متهم کردن فرانسه به داشتن سیاستی تهاجمی، خطاب به همتای آمریکایی خود تاکید کرد: قطعنامه آتش بس در نوار غزه، مانند دیگر قطعنامه‌های مصوب شورای امنیت غیرقابل انکار و الزام آور است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که قطعنامه مربوط به برقراری آتش بس در نوار غزه، مانند قطعنامه‌های دیگر مصوب شورای امنیت غیرقابل انکار و الزام آور است.

وی در واکنش به سخنان لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان جهانی مبنی بر اینکه قطعنامه جدید شورای امنیت که خواستار آتش بس فوری در نوار غزه است الزام آور نیست، گفت: «تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت کاملاً الزام آور هستند. من متاسفم که خانم گرینفیلد منشور سازمان ملل را با دقت مطالعه نکرده است.»

شب گذشته، دوشنبه، شورای امنیت سازمان ملل از پیش نویس قطعنامه‌ای که توسط اعضای غیردائم این شورا تهیه شده بود، حمایت کرده و خواستار برقراری آتش بس در نوار غزه در طول ماه مبارک رمضان شد. 14 کشور به این قطعنامه رای دادند، هیچکس با آن مخالفت نکرد، ولی  آمریکا به این سند رای ممتنع داد.

نماینده دائم روسیه اصلاحیه‌ای را برای تلاش برای دستیابی به آتش بس پایدارتر در غزه پیشنهاد کرد که وتو شد: سه کشور به این اصلاحیه رای مثبت دادند، 11 کشور رای ممتنع داده و ایالات متحده با آن مخالفت کرد. بدین ترتیب شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه مربوط به آتش بس در غزه را بدون در نظر گرفتن پیشنهاد طرف روسی برای اصلاح مواردی در آن را تصویب کرد.

چند روز پیش، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، اشاره کرد که ایالات متحده ثابت کرده که علاقه‌ای به برقراری آتش بس در نوار غزه ندارد.

شورای امنیت قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کردانتقاد روسیه از عدم تمایل آمریکا به آتش بس در غزه

نماینده روسیه فرانسه را به سیاست تهاجمی متهم کرد

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، اقدام نماینده فرانسه در  ایجاد اخلال در روند نشست شورای امنیت به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد بمباران یوگسلاوی توسط ناتو را یک اقدام تجاوزکارانه دیپلماتیک خواند.

واسیلی نبنزیا افزود: «امروز در سالگرد تجاوز ناتو به یوگسلاوی، ما شاهد سیاست تجاوزکارانه دیگری از سوی فرانسه که یکی از اعضای ناتو است، هستیم که این بار در شورای امنیت اتفاق افتاد و گویای تجاوز به آزادی بیان، آنهم در بالاترین نهاد بین المللی است»

نبنزیا معتقد است که فرانسه و سایر اعضای سازمان ملل متحد به مانورهایی متوسل می‌شوند تا از تشکیل شورای امنیت در مورد موضوعی بسیار بااهمیت جلوگیری کنند که پیامدهای جدی برای کشور صربستان، وضعیت فعلی کوزوو و همچنین برای کل منطقه بالکان غربی داشته است. این دیپلمات روس یادآور شد که تجاوز ناتو به یوگسلاوی 78 روز به طول انجامید و منجر به رنج غیرقابل تصور و تلفات بسیار زیادی برای مردم آن شد و غرب اکنون انتظار دارد که جهان این جنایت را فراموش کرده و درباره آن سکوت کند. 

زاخارووا: آمریکا با توجه به اقداماتش در عراق و یوگسلاوی نمی‌تواند ادعای عمل به قانون را داشته باشد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل
  • لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد
  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند