Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:28:39 GMT

نیم میلیون برگ تردد برای زائران اربعین صادر شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۹۵۱

نیم میلیون برگ تردد برای زائران اربعین صادر شده است

دریافت 4 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ نقد علی شریفی با بیان اینکه بر اساس توافق منعقد شده بین دولت عراق و دولت جمهوری اسلامی ایران مدت اعتبار گذرنامه برای سفرهای زمینی حداقل سه ماه و برای مسافرت هوایی شش ماه پیش بینی شده است، تاکید کرد: تمهیداتی برای کسانی که دولت عراق به خاطر اعتبار کم تر گذرنامه آنها از ورودشان ممانعت به عمل آورد، پیش بینی شد که  الصاق مهر تمدید گذرنامه یکی از این تمهیدات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برای کسانی که مشکل گذرنامه داشتند نیز برگ تردد صادر شده است، ابراز کرد: برگ تردد تنها برای یک بار سفر به عراق اعتبار دارد لذا برای کسانی که در برگ تردد موقت خود مشکلی داشته و حتی برای تصحیح آن اقدام کرده اند نیز مجدداً این برگه صادر نخواهد شد و حتی الامکان برای این افراد صدور گذرنامه پیش بینی شده است.

رئیس پلیس گذرنامه ناجا با بیان اینکه گذرنامه ها و برگ تردد ها، در تهران همان روز درخواست به آدرس افراد پست شده است، گفت: در استان ها و شهرستان ها نیز گذرنامه ها تا سه ساعت به دست افراد می رسد همچنین کسانی که برگ تردد دریافت کرده اند باید این موضوع را در نظر بگیرند که این برگه ها فقط تا ۱۲ آبان ۹۸ برای سفر زمینی یا هوایی به کشور عراق اعتبار دارد.

شریفی بیان کرد: در چهار مرز زمینی شامل خسروی، مهران، چذابه و شلمچه برای زائرانی که اطلاعات شخصی آنها در سامانه پلیس +۱۰ ثبت شده اما برگ تردد یا گذرنامه به دستشان نرسیده، برگ تردد مجدد صادر می شود. زائرانی که قصد سفر به کربلای معلی را دارند حتماً می بایست در فرصت اندک باقی مانده به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و این موضوع را بدانند که همکاران ما در گذرنامه ناجا این قابلیت را دارند که در کوتاه ترین زمان ممکن برایشان گذرنامه یا برگ تردد صادر کنند تا سفری آسوده داشته باشند.

وی افزود: تا روز دوشنبه، ۵۰۰ هزار برگ تردد برای زوار صادر شده و تا زمانی که مراجعان در دفاتر حضور داشته باشند همکاران ما مکلف هستند به کار آنها رسیدگی و اطلاعات متقاضیان را برای ناجا ارسال کنند.

کد خبر 4746634

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو اربعین علی شریفی پلیس گذرنامه اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

متن حکم جبلی برای شیخ اکبری به شرح زیر است:

باسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری
نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان «مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان» منصوب می‏کنم.
سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی ‏های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهاد‌ها و دستگاه ‏های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان سازی رسانه‌ای و هم افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شماست.
از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت دارم.
پیمان جبلی
رئیس سازمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • مهاجران افغانستانی می‌توانند گواهینامه رانندگی بگیرند؟
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد