Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@15:36:28 GMT

برزیل قهرمان جام جهانی والیبال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۹۹۶

برزیل قهرمان جام جهانی والیبال شد

تیم والیبال برزیل با برتری برابر ژاپن فاتح جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله ماقبل پایانی جام جهانی ۲۰۱۹ والیبال برگزار شد و تیم ملی والیبال برزیل در آخرین بازی امروز دوشنبه به دیدار ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر یک توانست نماینده آسیا را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برزیل در ست نخست توانست ۲۵-۱۷ حریف خود را شکست دهد اما ژاپن با درخشش نیشیدا جوان در ست دوم توانست ۲۶-۲۴ به برتری برسد. در ست سوم قدرتنمایی برزیل با سرویس های لوکارلی و آبشارهای لئال باعث شد این تیم در ستی یک طرفه ۲۵-۱۴ حریف خود را شکست دهد.

در ست چهارم برزیل توانست ۲۷-۲۵ ژاپنی را شکست دهد که در دریافت توپ عملکرد فوق العاده ای داشت و حتی در امتیازهای پایانی در آستانه برنده شدن نیز قرار داشت تا نمایش آبرومندانه تیم والیبال ژاپن در این دیدار و این رقابت ها زنگ خطر را برای والیبال ایران به صدا در بیاورد.

به این ترتیب قهرمانی برزیل در چهاردهمین دوره این رقابت ها قطعی شد و فردا سه شنبه بازیهای پایانی این رقابت ها برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران باید به دیدار لهستان برود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال برزیل تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2024  و همچنین نشست فنی این پیکارها‌ صبح امروز(سه‌‌شنبه - 4 اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن 65- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن 75- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در ‌وزن 70- کیلوگرم، محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن 75- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن 80- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن 85- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن 90- کیلوگرم‌، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی‌ حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

38 کشور در این رویداد حضور دارند.

عربی:کار سختی برای سهمیه داریم/ تمرین با چینی‌ها بی‌نظیر است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد