Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در حال حاضر 155 هزار مترمربع فضای کالبدی در این بخش دارد که طی هشت تا 9 سال ساخته شده و این یک موفقیت قلمداد می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدعلی گودرزی امروز دوشنبه 22 مهرماه در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز ضمن تشکر از مسئولان و نهادهایی که برای به سرانجام رسیدن این طرح توسعه همکاری کرده بودند گفت: اگر حمایت ریاست دانشگاه علمی-کاربردی استان نبود این مرکز الان سرنوشت دیگری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با اشاره به سابقه فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش‌های علمی-کاربردی، افزود: پیش از شروع فعالیت دانشگاه علمی-کاربردی، جهاد دانشگاهی به صراحت از اجرای دوره‌های علمی-کاربردی و ایجاد ساز و کاری مناسب برای اجرای این دوره‌ها سخن به میان آورده بود.

وی در ادامه اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در سال 77 اولین مرکز را راه‌اندازی کرد و در سال 91 تبدیل به موسسه شد و در حال حاضر با 40 مرکز مشغول فعالیت است، مجوز مرکز بوشهر هم گرفته شده و به زودی چهل و یکمین مرکز هم در استان بوشهر کار خود را شروع خواهد کرد.

رئیس موسسه آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه تلاش همیشگی ما بر فراهم‌سازی فضای خوب برای مراکز علمی-کاربردی بوده است گفت: جهاد دانشگاهی در حال حاضر 155 هزار مترمربع فضای کالبدی در این بخش دارد که طی هشت تا 9 سال ساخته شده و این یک موفقیت قلمداد می‌شود.

وی در خصوص مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز هم اظهار کرد: فعالیت این مرکز از سال 86 شروع شده و جزو مراکز خوب جهاد دانشگاهی به شمار می‌رفته است؛ نوسازی این مرکز هم در یک حرکت جهادی انجام شده و اکنون آمادگی پذیرش دانشجو در حوزه فرهنگ و هنر را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی