Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:28:01 GMT

پیکر شهید نیروی دریایی ارتش در زادگاهش آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۰۳۶

پیکر شهید نیروی دریایی ارتش در زادگاهش آرام گرفت

پیکر مطهر جانباز شهید سعید رستگار قلعه امروز بر روی دستان مردم قدرشناس بهشهر تشییع شد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، جانباز شهید سعید رستگار قلعه از جانبازان سرافراز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادگار ناوچه جاوید جوشن به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر این شهید والامقام امروز دوشنبه از مقابل پارک کلت به سمت روستای قلعه پایان و مزار ابدیش گلزار شهدا امامزاده حسن رضا خلیل شهر بهشهر تشییع و خاکسپاری شد.

این شهید والامقام از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که سهم اساسی در ناوچه جاوید جوشن داشته است.

مراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم به روایت تصاویرمراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شودجزئیات تشییع شهیدان قربانعلی‌پور اعلام می‌شود

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، 10400 شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/ز

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته دست به چهار جنایت جدید علیه غیرنظامیان زده که ۴۲ شهید و ۶۳ زخمی د رپی داشته است.

او در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با گذشت ۱۹۶ روز از جنگ، تعداد شهدا به ۳۴۰۱۲ و تعداد زخمی‌ها به ۷۶۸۳۳ نفر افزایش یافته است و همزمان پیکر هزاران شهید همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مانده و کار آواربرداری نیز به کندی پیش می‌رود.

در این میان با خروج نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس، نیرو‌های امدادی با فراغ بال بیشتری در حال جست‌و‌جوی پیکر شهدا هستند و در بیمارستان الشفاء در شهر غزه نیز که سه هفته از خروج ارتش اسرائیل می‌گذرد، جست‌و‌جو‌ها ادامه دارد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرده است که ارتش اشغالگر در بیمارستان الشفاء اقدام به دفن پیکر شهدا در چند متری زمین کرده و روی آن را شن و ماسه و زباله ریخته است.

اما در ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، جنگنده‌های این رژیم، عصر امروز اردوگاه «الشاطی» واقع در ساحل غزه را به شدت بمباران کردند که به شهادت و مجروحیت تعدادی از اهالی غزه منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش