Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، به دنبال وقوع حادثه سیل در برخی از مناطق کشور، بانک‌پاسارگاد برنامه اساسی خود در سال جاری را مشارکت در ساخت مدرسه در این نواحی و اختصاص بودجه تبلیغاتی بانک به این امر خطیر، اعلام کرد. به دنبال این تصمیم، عملیات ساخت چند مدرسه در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان آغاز شد که با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط و انجام بررسی‌های دقیق، عملیات ساخت ۴ مدرسه در استان خوزستان، شهرستان‌ شوش (روستاهای ذبیددبات، خشه سلمان سردال، مالک‌اشتر) و شهرستان الوان را آغاز کرده‌است که با توجه به پیشرفت بیش از ۵۵ درصدی برخی از پروژه‌ها و سرعت اجرای عملیات ساخت، به زودی آماده‌ی بهره‌برداری خواهند شد.

گفتنی است تشکیل ستاد پشتیبانی پس از وقوع حادثه، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی بانک و اهدای کمک نقدی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به هم‌میهنان سیل‌زده، ارسال لوازم خانگی و … بخش دیگری از کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند