Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حمیدرضا موسوی رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد گفت: چندی پیش شهروندی به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد، مراجعه و با اعلام شکایتی اظهار داشت: چند روزی به همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودم و زمانی که برگشتم متوجه شدم که طلا و جواهراتی که در منزل نگهداری می‌کردم، به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت: سارق یا سارقان بدون اینکه قفل درب ورودی را تخریب کنند وارد منزل شده‌اند و بلافاصله به سراغ طلا‌ها رفته و با سرقت طلا‌ها از منزل خارج شدند.

کلانتر محله یافت آباد افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که فردی با لباس تیره و در حالی که نقاب بر روی صورتش بود، با استفاده از کلید وارد منزل شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ظن ماموران مبنی بر اینکه سرقت توسط آشنایان مالباخته صورت گرفته است، قوت گرفت و تعدادی از آشنایان و اقوام مالباخته که با شاکی در ارتباط و در رفت و آمد بودند تحت کنترل در آمد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از اقوام مالباخته به تازگی یک دستگاه خودرو سواری و تعدادی وسایل منزل خریداری کرده است، گفت: پسر خانواده که پسری جوان حدوداً ۲۵ ساله بود به کلانتری دعوت و به سرقت طلا‌ها اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: بازداشت ۲ قاپ زن گردنبند

این متهم جوان در اظهارات خود به ماموران گفت: چندی قبل در زمانی که به منزل مالباخته مراجعه داشتم کلید منزلش را سرقت و یک کپی از روی کلید تهیه کردم و دوباره با مراجعه به همان محل، کلید را سرجایش گذاشتم.

مدتی در انتظار بودم تا اینکه مالباخته به همراه خانواده اش به مسافرت رفت و زمانی که وی در مسافرت چند روزه بودند به منزل وی مراجعه و طلا‌ها را سرقت کردم.

وی در ادامه اعتراف کرد: کلیه طلا‌ها را در زیر تشک مبل پنهان کردم و هر روز مادرم یک قطعه از طلا‌ها را به طلافروشی‌ها می‌برد و می‌فروخت.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: با اعتراف صریح متهم به سرقت طلا‌ها با همکاری مادرش و کشف مقداری از طلا‌ها در منزل سارقان، هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اضافه کرد: کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

خرید خودرو دلیل مادر و پسر سارق برای سرقت طلاهای یکی از اقوام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه‌ فضای سبز مناطق هشتگانه کرمانشاه در منطقه پنج کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد یزدانی ظهر شنبه در مراسم افتتاح سه پارک در شهرک‌های منطقه پنج شهر کرمانشاه که با حضور استاندار و شهردار شهر کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: طرح عملیاتی عمران جهادی مناطق هشتگانه در شهر کرمانشاه از منطقه پنج آغاز شده که با اتمام پروژه‌های این منطقه در سایر ادامه دار خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عملیاتی در مناطق هشتگانه با هدف توسعه فضای سبز شهری دنبال می‌شود، افزود: هم اکنون در سه شهرک شهرداری، جهاد و نصر بهره برداری از سه پارک در دست اقدام است که مجموعاً با اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان این عملیات در منطقه پنج شهرداری کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه پنج کرمانشاه تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری سه پارکی که با عنوان طرح عملیات مناطق هشتگانه در منطقه پنج کرمانشاه انجام خواهد گرفت تعداد پارک‌های این منطقه به ۳۹ مورد می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر منطقه پنج شهر کرمانشاه با بیش از ۲ هزار هکتار مساحت و ۲۰۳ هکتار فضای سبز سرانه فضای سبز این منطقه ۱۰ متر برآورد شد که این آمار از میزان استانداردهای تعیین شده نیز بالاتر است.

کد خبر 6083270

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ببینید | پویش کابوست منم برای نوجوانان کلید خورد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  •  گازرسانی به حفرات خالی تکاب کلید خورد
  • طرح توسعه‌ فضای سبز مناطق هشتگانه کرمانشاه در منطقه پنج کلید خورد