Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر دوشنبه در آیین افتتاح و آغاز به کار موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) ملایر با بیان اینکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خون گرانقدر شهدا و استقامت و پایداری خانواده ایثارگران است، گفت: در زمان هایی که حکومت اسلامی کامل شکل نگرفت همراهی مردم وجود نداشت ولی در ایران عزیز اسلامی این همراهی از ابتدای انقلاب وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر با تقدیم ۱۱۰۰ شهید دارای مردمی ولایتمدار با فرهنگ و سخت کوش است، گفت: صدایی که امروز از ملایر بلند می‌شود صدای همدلی، کار و تلاش است.

وی بااشاره به اینکه با ورود قدرت الله ولدی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه در این شهرستان تحول ایجاد و یک وحدت و همدلی خوبی برقرار شد، گفت: مردم اخلاق نیک را از کارگزاران و مسئولین می خواهند و باید روحیه خودباوری را در مردم تقویت کنیم.

آزادبخت با اشاره به برپایی ۸۰ موکب اربعین در استان همدان اظهار داشت: ۱۶ موکب نیز توسط استان همدان به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین در کشور عراق برپا شده است.

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده از افزایش ۲ برابری تعداد افراد ثبت‌نام شده در سامانه سماح و میزان تردد زائران امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۴ مکان در مرکز استان برای اسکان اضطراری زائران اربعین تجهیز شده و برای اسکان مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ضمن تقدیر از مشارکت‌های مردمی، نیکوکاران، مسئولان موکب‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: روزانه ۲۰۰ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین در استان همدان توزیع می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز در آیین آغاز به کار فعالیت موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر گفت: در شهرستان ملایر ۶ موکب با کمک و مشارکت مردمی، خیرین و تعدادی از دستگاه های اجرایی برپا شده است.

قدرت الله ولدی اظهار داشت: حدود ۲۰ هزار پُرس غذا در این موکب ها بین زائران اباعبدالله الحسین(ع) توزیع می شود.

وی گفت: در شهرستان ملایر با محوریت امام جمعه ملایر، اتحاد و همدلی خوبی بین نمایندگان، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه های اجرایی وجود دارد.

وی اضافه کرد: خدمات خوبی را دولت در حوزه های مختلف به مردم ارائه می دهد و در این زمینه اصحاب رسانه اخبار شهرستان ملایر را با تلاش و زحماتی که دارند به درستی انعکاس می دهند.

ولدی اضافه کرد: موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) یکی از موکب های ویژه و برتر استان همدان است و خدماتی که در موکب های شهرستان ملایر ارائه می شود تاپایان بازگشت زوار ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4746419

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 استانداری همدان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی