Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:31:43 GMT

استاندار همدان درگذشت «حامد نظرنیا» را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۱۹۶

استاندار همدان درگذشت «حامد نظرنیا» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر،  سید سعید شاهرخی استاندار همدان با صدور پیامی درگذشت  «حامد نظرنیا» مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری لرستان و مدیرکل بازرسی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی کشور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جوان انقلابی و هم استانی جناب آقای حامد نظرنیا برای بنده و مردم شریف لرستان بسیار تلخ و باعث تاسف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف لرستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

کد خبر 4746791

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان پیام تسلیت اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت