Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در سالن همایش‌های صدا و سیما افزود: توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در تهران را با کمک‌های دولت و سایر فعالان پیگیری خواهیم کرد.

وی دو مشکل عمده تهران از دید مردم را ترافیک و آلودگی هوا برشمرد و گفت: ۸۰ درصد منشا آلودگی از منابع فسیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد آلودگی از خودروها و ۱۰ درصد از موتورهای کاربراتوری است، گفت: ۳۳ درصد هم ناشی از اتلاف انرژی در بخش خانگی و تجاری است.

شهردار تهران از تلاش برای جایگزینی خودروهای برقی به خصوص تاکسی و اتوبوس در تهران خبر داد و افزود: استفاده از موتورهای برقی هم در دستور کار است.

وی به تعیبن نرخ جدید خرید برق از منابع تجدیدپذیر اشاره کرد و گفت: واقعی‌تر شدن این نرخ به توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کمک خواهد کرد.

کد خبر 458900 برچسب‌ها پیروز حناچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، معاون استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تولید برق تجدیدپذیر استان تهران گفت: کلنگ احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران ۱۴ اردیبهشت در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد به زمین خواهد خورد.

محمد علیمهری با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران افزود: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خورشیدی در استان تهران انجام شده و تا یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تامین ۲۰ درصد برق ادارات استان تهران از انرژی خورشیدی گفت: همه اداره‌ها موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و درغیر این‌صورت، برق مصرفی بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران
  • طراحی بهتر سلول‌های خورشیدی با نوعی ماده معدنی
  • انرژی خورشیدی چیست؟