Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:09:11 GMT

کشف ۱۲۴ بطری مشروبات الکلی از چمدان یک مسافر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۲۳۷

کشف ۱۲۴ بطری مشروبات الکلی از چمدان یک مسافر

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی گمرک فرودگاه بین‌المللی امام (ره)، این مقدار مشروبات الکلی از محتویات کالای همراه یک مسافر و پس از عبور از دستگاه ایکس‌ری کشف شد.

با هوشیاری کارکنان حوزه سه امانات پستی گمرک فرودگاه امام(ره) چهار کیلو و ۹۰۵ گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک کشف شد. این مواد به طرز ماهرانه‌ای در داخل پایه‌های چرخ سفالگری جاسازی شده بود که ارزیاب مربوطه نسبت به آن مشکوک شده و با بررسی‌های بیشتر و برش زدن پایه‌های فلزی دستگاه، آن را کشف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گمرک جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : پارسال در مجموع ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ مسافر عراقی و ایرانی از مرز رسمی پرویزخان تردد کردند که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۶۹۲ نفر ایرانی و ۳۲۰ هزار و ۲۸۶ نفر عراقی بود.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد‌های صورت گرفته از مرز رسمی پرویزخان، ۲۳۳ هزار و ۱۹۰ مسافر وارد کشور و ۲۰۵ هزار و ۷۸۸نفر عراقی بودند که تعداد مسافران خارجی در هم سنجی با سال قبل آن از نظر مسافر خارجی ورود به کشور شاهد رشد ۱۳۶ درصدی هستیم.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: مقصد مسافرانی که از کشور عراق و حوزه اقلیم کردستان وارد کشور می‌شوند بیشتر شهر‌های زیارتی کشورمان، پیگیری امور درمان و پزشکی و سفر سیاحتی به شهر‌های شمالی کشورمان است.

قربانی اضافه کرد: پرویزخان به دلیل هم مرز بودن با حوزه اقلیم کردستان عراق و قرابت‌های دینی، قومی و زبانی که با شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه دارد همواره از اهمیت خاصی برخوردار است و از مرز‌های مهم است و مسیر امن و ایمنی برای تردد مسافر و ترانزیت کالا است.

وی گفت: تمهیدات لازم هم در این راستا لحاظ شده و برنامه ریزی برای تردد خودرو‌های سواری عبور موقت نیز در کنار سایر نهاد‌ها از جمله گمرک و پلیس راهور صورت گرفته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی ؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند | دستگیری ۶ نفر از عوامل توزیع
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو دستگیر شدند