Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:27:25 GMT

۱۴۷فقره پرونده تخلف در پلدشت تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۲۶۱

۱۴۷فقره پرونده تخلف در پلدشت تشکیل شد

هادی باقرنژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۸۳ میلیون و ۹۴۶ هزار ریال بوده و عمده تخلف‌ها مربوط به گران‌فروشی، درج‌نکردن قیمت، احتکار، کم‌فروشی و صادر نکردن فاکتور است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲ فقره پرونده مربوط به کشفیات دخانیات بوده است، افزود: نوع تخلف برای سیگار گرانفروشی و قاچاق بوده و ارزش ریالی این پرونده ها هشت میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت ۲ فقره گشت مشترک با ادارات بهداشت و اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در سطح شهرستان صورت گرفته است

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به صورت حضوری یا از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۰ با کارشناسان در میان بگذارند.

پلدشت در شرق شهرستان ماکو و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد.

۷۱۲۳/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اصناف پلدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد