Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی، بعد از ظهر دوشنبه در پنجاه و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور همتی رئیس بانک مرکزی، و سایر مسئولان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به توطئه های دشمنان اظهار داشت: در نیمه دوم سال ۹۷ و ۹۸ یکی از برهه های حساس تاریخی و اقتصادی را با توجه به تحریم ها و فشارهای اقتصادی شاهد هستیم با این حال با اقدامات انجام شده ثبات ارزی را شاهد بودیم و در سه ماهه اول و دوم امسال کاهش نرخ بیکاری در کشور و به ویژه استان تهران محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واحدهای نیمه فعال با تبصره ۱۸ فعال شدند افزود: اتاق بازرگانی ۴ ویژگی از جمله کاهش نرخ بیکاری، ثبات نرخ ارزی در کشور، بهبود فضای کسب و کار و همکاری بانک ها را به عنوان شاخص های مهم کشور در شرایط فعلی معرفی کرد که سبب فعالیت بنگاه ها شده است.

محسنی بندپی با گلایه از عدم تخصیص عادلانه سهم استان تهران به تناسب ظرفیت و توانمندی آن خاطرنشان کرد: استان تهران ۲۰ درصد تولید ناخالص کشور و ۵۲  درصد مالیات کشور را تأمین می‌کند ضمن اینکه ۱۷ درصد واحدهای صنعتی نیز در استان قرار دارند اما متأسفانه برخورداری ما از نظام عادلانه تخصیص به تناسب این حجم ظرفیت نیست.

استاندار تهران تاکید کرد: خوشبختانه نشانه های برون رفت از شرایط سخت را لمس می کنیم که این امر به واسط تلاش و سیاست های برنامه محور و همراهی مردم محقق شده است.

کد خبر 4746814

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی معاونت استانداری تهران استانداری تهران اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونان و رؤسای مناطق آموزش‌و پرورش استان همدان افزود: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

او تصریح کرد: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیاز‌های سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیش از پیش رسیدگی کنیم.

استان همدان دارای ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه با ۳۲۴ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷درصدی ورود آب به سد‌ها
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷ درصدی ورود آب به سدها
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد های کشور پُر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است